Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen description på google resultat

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Super - Mange tak for hjælpen.

Det er også lidt mærkeligt, for det er som siden ikke helt bliver læst, for hvis man tager title linie, så er det jo ikke "Online butik" men det får google nok fra .dk domænet, og så læser den ikke den rigtig title på .com

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 14:45

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:55

cpufan:

Ifølge denne: http://www.google.dk/search?q=site:www.brygladen.com&num=30&hl=da&safe=off&filter=0

kan man se at siderne ikke ligger i Googles cache - ellers ville der være et link til cached side.

Og ud fra det - kan man konstatere at Google ikke har besøgt siderne endnu.

det kunne nu også bare betyde at man har sat nocache til, det betyder ikke nødvendigvis at Google ikke har besøgt siden. Men da han ikke har nocache på, så betyder det naturligvis det. Dog skal i huske at Google sagtens kan have været forbi, men at den bare ikke er blevet synlig på Google endnu i dens nye form.

Ved ikke om der er indbygget det at systemet kan se om Google har været forbi for at crawle siden. det er der i mine løsninger, men det betyder jo ikke at det er i alle løsninger som findes rundt om i verdenen.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 15:02

Ok så venter vi da til google har været forbi og kigget - Der skulle være links ind til siden så håber det snart kommer.

Nu er problemet med de mange CSS filer da løst (Skulle det være)

Ja det andet problem med med/uden www det skal jeg da lige have løst hurtigst muligt - Det holder da ikke

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 15:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Klaus!

Hvodden kan det være at det ikke er en opgave for dit eget SEO firma seofirma.dk at løse den sag egentlig? Jeg er bare nysgerrig når du nu selv skriver dette på din hjemmeside:

Inden arbejdet med søgemaskineoptimering  starter så anbefaler vi, at du får os til at lave en SEO analyse af din side. Ved at få udarbejdet en SEO analyse sikre du, at de mest grundlæggende ting indenfor søgemaskineoptimeringen er i orden.

Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:00

Jeg undrer mig over at der ikke er lavet 301-redirect fra brygladen.dk til brygladen.com

Hvad er ideen i at ha' to domæner, der konkurrerer på de samme søgeord? Vil det ikke blot gi' en masse dublet-problemer?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:03

intergalactic:

Jeg undrer mig over at der ikke er lavet 301-redirect fra brygladen.dk til brygladen.com

Hvad er ideen i at ha' to domæner, der konkurrerer på de samme søgeord? Vil det ikke blot gi' en masse dublet-problemer?

Der er nu faktisk en meget god ide i at eje flere sider som konkurrerer mod hinanden. DEr jo nu engang kun 10 pladser på forsiden, og er de 3 af dem ens egne sider, ja så er der betydeligt større chance for at man får besøg.

Jo flere af ens egne sider der er på forsiden jo færre konkurrenter :)

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:45
Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 15:07

Klaus Egebjerg:

Hej Andy,

Jeg ved godt at jeg ligger nummer 1 på Google på ølbrygning, men det er med hjemmesiden Brygladen.dk - Mit problem er Brygladen.com, det ligger længere nede

Prøv engang at gå ind på .Com med Google Chrome ...så bliver du redirected til http://www.procontractors.eu/

Det er nok et browsercheck den laver. og så et rediirect baseret på det. Det er måske det samme der sker for GoogleBotten ...

:-) Andy

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:09

Andy Max Jensen:

Prøv engang at gå ind på .Com med Google Chrome ...så bliver du redirected til http://www.procontractors.eu/

Det er nok et browsercheck den laver. og så et rediirect baseret på det. Det er måske det samme der sker for GoogleBotten ...

:-) Andy

Det sker ikke her hos mig, der kommer den korrekte side frem

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)