Hej John,
Det hedder en postæske - og der er også nogen som kalder dem forsendelsesæsker, men det dækker jo lidt bredere. Hvis du bare skal bruge et par stykker, kan man få dem på det lokale posthus, og det vil være billigst i forhold til at betale fragt osv ved netbestilling. Men hvis du skal købe flere, kan det bedst betale sig at købe dem på nettet, hos en emballageforhandler eller en kontorforsyning.
Jeg plejer ikke at sidde og reklamere for mig selv, men nu bliver jeg lidt provokeret af Ravn :-)
Hos os kan du nøjes med at købe 25 stk af gangen, og kun betale fragten oveni - ved mange store emballagefirmaer kommer 2-300 kr i gebyr, hvis man køber for mindre end x-kroner.
På vores hjemmeside er lagt mængderabatter ind på køb af hele og halve paller og hvis du skal bruge flere, kan du naturligvis også forhandle med os, ikke kun med "de store", som Ravn skriver.
Så har vi jo en masse andre fordele, som gratis emballage vareprøver, stort udvalg af alt det andet du skal bruge, nem bestilling, hurtig levering og god rådgivning. Om 2-3 uger får vi også postæsker på lager i hvid og sort. Skriv endelig til nina@jakodan.dk hvis du vil høre mere.