Med fare for at andre har spurgt om det samme, spørger jeg igen da jeg ikke helt har fundet svaret.
En side som skal være paa Fransk og Polsk og henvender sig til baade ja folk i frankrig og polen, hvordan gør man lige det.
Køber domænenavnet BLA.fr og BLA.pl først og fremmest. Men skal man saa lave to sider en .fr og en .pl og have den .pl side paa en server i Polen og .fr paa en server i Frankrig? Og saa indsætte et par falg paa siderne som saa linker til .fr og .pl?
For hvis siden bare er BLA.fr med polsk sprog som valg og den ligger paa en server i frankrig bliver den jo ikke udmildbart vist paa google.pl vel eller?
Ok, saa det er altsaa bedst at lave 2 sider, en .fr og en .pl og saa bare linke til .pl paa den franske og linke til .fr paa den polske. Og saa smide dem paa en server i hver sit land.?
Ok, saa det er altsaa bedst at lave 2 sider, en .fr og en .pl og saa bare linke til .pl paa den franske og linke til .fr paa den polske.
Ja, og billigst :o)
Anders S:
Og saa smide dem paa en server i hver sit land.?
Nej et webhotel kan gøre det ... men hvis du gerne vil have servere i hhv. Polen og Frankrig alligevel siger du bare til ... Det kan vi sagtens levere :o)
Nej et webhotel kan gøre det ... men hvis du gerne vil have servere i hhv. Polen og Frankrig alligevel siger du bare til ... Det kan vi sagtens levere :o)
Er du sikker på den ikke skal ligge lokalt på en server, det var da sådan jeg har forstået problematikken med flere sprog?
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.