Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny virksomhed..?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Cruise control??

Jeg tror ikke, at man skal være bange for at starte et firma op, hvor der er konkurrence på området. Så længe du brænder for det og vil gøre dine kunde glade, så skal det nok blive en succes.

Jeg har en kollega, som har startet op i rengøringsbranchen. En branche, som efterhånden er ved at være fyldt. Men det går fantastisk godt... Fordi de gør ordentlig rent og ikke sjusker. Fordi, at de ikke tager den billigste pris for det, men i et ordentligt leje, hvor de kan tjene fornuftig og der er tid til rengøringen.

Man skal være overordentlig heldig for at kunne finde et område uden konkurrence. I såfald har du formentlig fundet et område med ganske lidt efterspørgsel.

Et andet eksempel er en hobbymusiker, som efterhånden tjener så meget på hans musik, at det burde være hans hovederhverv hæ hæ.

Han kom med et ret pudsigt eksempel. Dengang de startede var de lidt forsigtige med priser, når de store virksomheder ringede til dem. Derfor blev det lidt små runde tal du ved. Det medførte at arrangøren fandt det meget belejligt lige og se, om han kunne presse yderligere 500 kr af. Idag tager de (3 mand) konsekvent 15000 kr. for 5 timers musik en lørdags aften. Så er det hvidt og med moms og det hele. Nu er der lige pludselig ingen der prutter mere.

Vær realistisk og sæt nogle priser, som du kan leve af. Og find et produkt, som du er stolt af at levere. Jeg har set personer få trykt jakker og t-shirts med deres firmanavn og bære det stolt rundt i byen. Det synes jeg er iorden.

Så er det CruiseControl Haveservice, som du vil starte så start op i det små og se, hvor det bærer hen.

Held og lykke med det. 

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:22
God aften igen folks-...

tak for svarene, er der virkelig ikke nogen der har en rigtig go'' ide til at starte op med..?

jeg synes det er godt med alle de svar, håber der en der sidder med noget viden omkring hvad der kunne være givtigt at starte op med...

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 22:24
Cruiser...

Dem der sidder inde med Ideér der er gode at starte op med, er selv igang med dem
Udarbejd en liste over ting du elsker at lave, og find så ud af om det er muligt at blive iværksætter indenfor de områder

Personligt leger jeg med en masse forskellige ting, har nogle billige projekter, nogle mellemklasse, og nogle expensive, og de bliver realiseret efterhånden som der kommer cash til det...

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)