Super godt! tilykke, jeg er glad for at din side vokser, det er jo en service og ikke bare en "bolig-broker" synes det er en fantastisk idé.
Skynd dig helelre at få implementeret "one-click-registration" fra facebook, så du kan få konverteret en amsse af dine besøgende til brugere, bare ved ét klik på én knap.
God aften =)
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Hej Simon. Fik lige læst her at du nævner noget om "one click-registration", så man kan få brugere til sin side kun ved et enkelt klik.
Hvordan får jeg det på min hjemmeside? Der har jeg pt et facebook-link til min hjemmeside, men det fører ind på siden og først der kan man trykke "synes godt om".
Er det muligt at lave linket så de besøgende på min hjemmeside bare skal trykke på en "synes godt om" knap, så de hurtigt bliver fans af min side. Eller tilkendegiver de bare at de synes godt om, men er ikke blevet fans af min side?Det samme mht annoncer? Nogen annoncer kan jeg trykke på og jeg bliver automatisk fan af siden uden at gå ind på den og andre annoncer kan jeg se at jeg bare tilkendegiver at jeg "synes godt om", men er ikke blevet fan af deres side. Men skal stadig gå ind på deres side og klikke der....Er lidty forvirret, så håber du kan hjælpe mig....Har rigtig mange annoncer på facebook pt, og kan se at mange klikker, men får ikke flere fans på min side...:-((