Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SUPER laptop sælges

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Til dem der måtte have en macbook air version 2 stående laver jeg gerne en byttehandel.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 11:01
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Du har ret i at AlienWare laver high end bærbare, men nu skal du heller ikke gøre computeren bedre end den er.

ma.a:

Den kan nemt og uden problemer erstatte en hvilken som helst stationær computer, og i samme opgave give dig mere power.

Tvivlsomt, jeg kan uden problemer bygge en stationær med langt bedre specs.

ma.a:

Den kører ALT fejlfrit og hurtigt.

Har du prøvet alt? Den kører sikkert de fleste standard programmer fint, men skal du arbejde med tunge 3D animationer osv. kommer den garanteret i knæ. Den har trods alt kun 4GB ram.

Derudover handles der mest b2b herinde. Er prisen incl eller excl moms?

Tilmeldt 25. Aug 10
Skrevet kl. 11:16
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

gweb:

Du har ret i at AlienWare laver high end bærbare, men nu skal du heller ikke gøre computeren bedre end den er.

ma.a:

Den kan nemt og uden problemer erstatte en hvilken som helst stationær computer, og i samme opgave give dig mere power.

Tvivlsomt, jeg kan uden problemer bygge en stationær med langt bedre specs.

ma.a:

Den kører ALT fejlfrit og hurtigt.

Har du prøvet alt? Den kører sikkert de fleste standard programmer fint, men skal du arbejde med tunge 3D animationer osv. kommer den garanteret i knæ. Den har trods alt kun 4GB ram.

Derudover handles der mest b2b herinde. Er prisen incl eller excl moms?

Sjovt at man altid skal høre på folk som dig der er fuldstændig ude af trit med virkeligheden.

Ja du kan med lethed bygge en STATIONÆR der har mere power, men det ændre ikke på at 90% af alle de stationære der findes i landet har mindre power end denne laptop Du vil enda have problemer med at finde en stationær i fona med lige så meget power. (og inden du trodsig som du er finder et link frem så skrev jeg SVÆRT VED. Og selv om du sikkert kan finde noget der kommer tæt på tvivler jeg på det er noget de normalt har i butikkerne, og der er stadigvæk snakke om en STATIONÆR)

Og JA den kører alt fejlfrit. Jeg arbejder med photoshop og 3D studiomax så har i stor grad kørt tung grafik på den.

Faktum er at der ikke findes noget bærbart med mere power. Hvis du vil have en bærbar med mere power skal du have denne model, bare med flere ram. Til dem der måtte ønske dette kan den opgraderes.

Så gem nu din negativitet af vejen og forhold dig til virkeligheden. Du har ikke tænkt dig at købe så lad være med at ødelægge min tråd fordi du er bitter over hvad ved jeg.

Ifølge dansk lov skal alle priser oplyses med moms så selvfølgelig er der tale om en pris inkl moms.

Tilmeldt 22. Oct 08
Skrevet kl. 11:52
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

ma.a:

Ja du kan med lethed bygge en STATIONÆR der har mere power, men det ændre ikke på at 90% af alle de stationære der findes i landet har mindre power end denne laptop.

Jeg forholdt mig udelukkende til din egen påstand:

ma.a:

Læg mærke til (ja, du har jo selv skreveet det) en hvilken som helst.

ma.a:

Ifølge dansk lov skal alle priser oplyses med moms så selvfølgelig er der tale om en pris inkl moms.

Ja, sådan er reglerne ved b2c. Som jeg skrev er det her et iværksætterforum hvorfor det meste handel foregår b2b - og her er det meget almindeligt, og også helt lovligt at angive prisen ex moms.

Det her er et debat forum, og hvis du ikke ønsker debat så lad være med at skrive. Jeg forbeholder mig retten til at korrigere dine fejlagtige påstande, i tilfælde af at der skulle komme en person forbi der ikke har forstand på den slags. "Hvorfor kan man få verdens bedste bærbare til 8000 kroner" - det kan man heller ikke.

"Faktum er" netop ikke at der ikke findes noget bærbart med mere power. På DELL's egen hjemmesiden kan jeg da konfigurere en bærbar med bedre specs?

Beklager da at jeg ikke lader din computer stå på den piedestal du så flot rejste den på.

Tilmeldt 25. Aug 10
Skrevet kl. 11:59
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

"Faktum er" netop ikke at der ikke findes noget bærbart med mere power. På DELL's egen hjemmesiden kan jeg da konfigurere en bærbar med bedre specs?

JA det er rigitgt, men det er den samme model som min bare opgraderet, hvilket er hvad jeg har sagt hele tiden.

Ja dette er et debat forum, men min tråd er ikke et debat indlæg. Gider ikke diskuterer med dig så gå bare amok og ødelæg min tråd.

Det du gør svare lidt til jeg har sat en ferrari til salg og skrevet den kan køre dig hurtigere til arbejde end en hvilken som helst anden alm personbil, og så kommer du og bitcher over at der findes en anden ferrari som har en acceleration der er  0,2 sek hurtigere.

Slap af  gider ikke at dikutere det med dig og svare ikke på flere af dine indlæg.

Tilmeldt 22. Oct 08
Skrevet kl. 12:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Problemet er at du markedsfører din "ferrari" som en Bugatti Veyron.

Ville du ikke føle dig snydt hvis sælgeren siger "den her hurtigere en hvilken som helst anden bil på markedet", når "faktum er" at det er løgn?

Tilmeldt 25. Aug 10
Skrevet kl. 12:25

gweb:

Problemet er at du markedsfører din "ferrari" som en Bugatti Veyron.

Ville du ikke føle dig snydt hvis sælgeren siger "den her hurtigere en hvilken som helst anden bil på markedet", når "faktum er" at det er løgn?

Faktum er at det indlæg du lige har skrevet er injurier, og faktum er at du ikke finder en bærbar computer med mere power en alienware. Ja den kommer i flere modeller, og min er hverken den mindste eller den største som jeg også har nævnt, men løgn er der ikke noget af.

tag dig nu sammen og få et liv.

Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 12:31

Skal i ikke arbejde? Smile

Tilmeldt 22. Oct 08
Skrevet kl. 12:38

ma.a:

Faktum er at det indlæg du lige har skrevet er injurier, og faktum er at du ikke finder en bærbar computer med mere power en alienware.

Faktum er at du igen ikke ved hvad du snakker om. Tilbage på juraskolen med dig, der er intet i mit indlæg der så meget som læner sig op ad injurier.

Faktum er også at faktum handler om fakta, og så længe du ikke holder dig til fakta giver dit brug af "faktum er" ingen mening.

Ja, alienware laver nogle af de mest kraftfulde PC'er, men hvorfor giver det mening at nævne det når din ikke er iblandt dem? Ja, man kan konfigurere din model til noget bedre, men hvorfor giver det mening at nævne det når det ikke er en bedre computer du vil sælge?

ma.a:

Hvis du vil have mere power kan du dog godt opgraderer dette monster til at bliver endnu mere brutal.

Ja, det kan man da - men det bliver hurtigt dyrere end bare at købe en bedre computer fra start af. Opgradering af CPU og grafikkort kræver at man sender computeren retur, får dem til at skille den ad og montere det nye hardware. Det kan da aldrig betale sig i forhold til at købe en mere kraftfuld computer fra start.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 21:12

Er den stadig til salg?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)