Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Boost din Facebook fan side - Få den designet GRATIS - 5 pladser

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære iværksættere.

Jeg kan se at der er stor interesse for at få lavet en professionel Facebook side til sin virksomhed. Jeg har den seneste tid lavet sådanne Facebook sider til en række virksomheder, herunder Voksdugen.dk og Bowl’n’Fun Århus.

Udover at designe landingssider (velkomstsiden, som Facebook brugere, der ikke er fans, lander på, når de besøger din side) og profilbilleder, der skiller sig ud, rådgiver jeg også virksomheder i brugen af disse sider. Kreativ aktivitet er godt med hensyn til at få flere fans og til at beholde de eksisterende.

Da jeg næsten er færdig med min hjemmeside, skal jeg snart i gang med at annoncere, men inden da vil jeg gerne have nogle flere referencer. Jeg er i øjeblikket i gang med et par projekter, men de bliver først lanceret i efteråret/vinter, så jeg kan ikke benytte disse som referencer endnu.

Derfor har jeg ligesom andre herinde valgt, at designe en Facebook side for 5 virksomheder GRATIS.

Da jeg er en seriøs samarbejdspartner, ønsker jeg også at mine kunder er seriøse omkring at få lavet en sådan side.

Derfor vil jeg gerne have at I sender mig en tekst omkring jeres virksomhed, samt hvad I kunne tænke jer at bruge Facebook siden til.

Jeg vil vælge ud fra potentiale.

Send mig en mail på Kasper@KB-Marketing.dk eller en PM.

Jeg ser frem til at høre fra jer ;)

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu fået de første henvendelser. Der er dog stadig mulighed for at "ansøge".

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da gerne prøve at give facebook en chance :)

Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.

Jeg benytter normalt flash og html, men da Iframes nok er fremtiden, er jeg igang med at sætte mig ind i brugen af disse.

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nu 10 virksomheder, der har ansøgt. Jeg lukker for ansøgninger senere i dag, hvorefter jeg sender svar ud til ansøgerne.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Det er nogle flotte sider, du har lavet.. Jeg vil dog lige gøre opmærksom på at når du opretter nye sider, kan du ikke længere sætte dem til at lande på en FMBL-side.

De lander altid på væggen..

- Casper.

Ps. Det gælder kun med nye sider.

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

Så vidt jeg kan se kan man godt gøre det, hvis man opretter siderne som applikationer (dvs. uden at bruge FBML applikationen).

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Jeg lukker nu for ansøgninger.

I er dog altid velkomne til at kontakte mig, hvis I vil have et tilbud på en flottere facebook side.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Bengtson:

Hej Casper.

Så vidt jeg kan se kan man godt gøre det, hvis man opretter siderne som applikationer (dvs. uden at bruge FBML applikationen).

Hej Kasper,

Kan du uddybe det? :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)