Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webside eller Blog ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer , 

 

Jeg er lidt i tvivl angående Affiliate - Marketing, jeg er tvivl ang. om jeg skal lave en site hvor jeg bedømmer nogle ting eller hvor man kan finde den billligste varer osv.

 

Eller skal jeg lave min personlige blog i wordpress og skrive indlæg, bedømme nogle tjenester eller varer ? 

 

Hvad er bedst , jeg er ny indenfor faget , så håber I kan komme med gode råd :D 

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

han ünsal skrev dette indlæg: 08-24-2010 21:45:

Hej Aminoer , 

 

Jeg er lidt i tvivl angående Affiliate - Marketing, jeg er tvivl ang. om jeg skal lave en site hvor jeg bedømmer nogle ting eller hvor man kan finde den billligste varer osv.

 

Eller skal jeg lave min personlige blog i wordpress og skrive indlæg, bedømme nogle tjenester eller varer ? 

 

Hvad er bedst , jeg er ny indenfor faget , så håber I kan komme med gode råd :D 

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg mene kommer lidt an på produkterne. Hvad skal du reklamere for?

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm , det ved jeg ikke endnu , skal man ikke først lave sin side og - eller blog , før man kan finde reklamer der er relaterer til sin side elle blog ? 

 

Som sagt så jeg ny :D Hehe 

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer jo så an på hvordan du vil tjene pengene.

1) Skal det være reklamer der kommer fra f.eks. Google Ads, som du håber på at dine besøgende klikker på?

2) Eller skal det f.eks. være hvor du leder dine besøgende ind på en hjemmeside/webshop, hvorefter du tjener penge hvis de foretager et salg?

Hvis 1), mener jeg du skal finde noget "mainstream" at skrive om. Altså noget der har interesse, og mange søger på - Bemærk dog, at jo flere der søger på det, desto hårdere er konkurrencen som regel.

Hvis 2), så skal du finde dig noget at være affiliate for først. :) Altså finde en service/virksomhed, der gerne vil betale dig for at skaffe dem kunder fra din hjemmeside.

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune 

 

Jeg synes Nr 2 , lyder mere fornuftigt og nemmere :D Så det ville jeg da prøve . 

 

Tusind tak for det :D 

Fortsat GOáften 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er dit første affiliate projekt, så vil jeg forslå at du vælger noget du har interesse i så bliver det lettere at forsætte når indtjeningen ikke er så stor.

Du kan nemt bruge Wordpress til affiliate marketing - bruger det selv da det er let at gå til for en som ikke er så teknisk. Du kan finde mange gratis themes eller få dem lavet unikke til din side.

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)