Mit svar tager udgangspunkt ved at du har fundet en løsning på offentlige krav. Synes idéen er frisk, og selvom der er mange delte meninger, lader det til at der godt kunne være et marked for sådan en service. Hvis jeg skulle yde denne service ville jeg lave den på følgende måde: - Kunden foretager en online bestilling, hvor der skal være et primært og sekundært valg af hver varekategori. (drikkevare, burger, desert osv..). På denne måde optimerer du din chance for at kunne fuldføre og leverer en ordre. - Kunden betaler på forhånd online, så du har modtaget betaling inden du kører ud. - Bruger en knallert i starten, istedet for bil. Billigt og hurtigt med mulighed for at tage smutveje på stier osv.. - Laver en begrænsning på ordre str. så du ikke skal hente mad til et helt bryllup for 50 kr. (eks. max 2 menuer pr. bestilling.) Bare et par input, og held og lykke med idéen.. |
Ved max 2 menuer pr. bestilling mener jeg at hvis der sidder 6 personer der hver vil have en menu, så er det 3 x gebyr.