Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WP-hjælp til links i artikler.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet en artikel database som er gratis, da jeg selv har lavet den er der nok lidt fejl, men det må komme senere.

Mit problem er, at når der skrives artikler og laves links i dem, så bliver de ikke vist på selve siden, selv når artiklen er godkendt og bliver vist?

Er der et sted hvor man kan rette, eller sætte ok, til links i artikler?

Siden hedder i øvrigt Alulinks.dk

Håber der er en der vil hjælpe :-)

Mvh. Kim

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Fra Tune
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 09:44

Tror det er noget du skal have udviklet, altså at du først godkender indlæg og så senere links... hvis det var det du mente 

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 10:04

Du kan prøve at installere TinyMCE Advanced..... Det kunne godt lyde som om problemet er at den stripper koden, når man forsøger at sætte et indlæg ind.....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Skrevet kl. 19:32

Tak for svarene. Ja det er som om den slet ikke medtager links eller fjerner dem, man kan godt lave links i selve artiklerne når man skriver dem, men når de vises på siden, er der ingen links.

Jeg har set på andres artikel databaser, som er lavet i wp at det kan lade sig gøre at links vises i artiklerne, så tror ikke det er noget der skal speciel programmeres.

Jeg prøver at installere det plugin du foreslår, tak.

Hvis der er andre der har forslag, eller har prøvet samme artikel database, så kom gerne med nogle forslag.

Fra Tune
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 10:25

jeg tror også bare lige at jeg misforstod dig :)

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Skrevet kl. 17:23

Jeg har stadig ikke fundet et svar eller program jeg kunne bruge. Så hvis der er andre med info omkring det, så meld endelig ind.

Jeg skal bare have fundet ud af, hvorfor den ikke viser de links jeg laver i mine artikler, andre temaer gør, men jeg tror det har noget at gøre med det tema jeg bruger sammen med det artikel plugin og jeg forstår ikke helt de svar jeg får fra udvikleren af det...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)