Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Struktur i hverdagen. Gode råd ønskes

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ønsker gode råd, litteratur eller andet til at få noget mere struktur i hverdagen.

Tidligere har jeg været meget sådan at jeg arbejdede som en besat, for så næsten at brænde ud, og så skulle jeg slappe af i lang tid. Hvorfor jeg har gjort sådan , er jeg på det rene med, og har det fint med. Men nu har jeg ikke behov for det mere, og søger en mere struktureret hverdag.

Jeg ved selvfølgelig godt med kalendere, faste spise tidspunkter osv, og det går jeg i gang med nu.

Men hvis du skulle have lyst til at vende dine tanker om dette emne, som jeg nok ikke er den eneste iværksætter der har haft inde på lystavlen, hører jeg gerne fra jer

Tak :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 21:22

Hej Jimi.

Skriv ned hvilke ting du skal nå i løbet af dagen. og så sæt tidspunkter på.

det kan fx være 8-10 kundekontakt og besvaring af email osv osv.

10-12 et eller andet et eller andet.

12-13 frokost.

13-15 et eller andet et eller andet.

15-17 pakning af varer osv.

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 21:25
Kontakt bolette fra bbinsight.dk og hils hende fra mig
Fra København
Tilmeldt 6. Aug 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jimi

Min veninde Rikke har et coaching firma http://maketime.dk/ Hvor hun lige præcis har fokus på det du taler om. Hun tilbyder en gratis introsession,

Hils fra mig :-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:47

Jeg har allerede delt det op i tidspunkter, og jeg er også temmelig afklaret om hvorfor det har kørt på den måde, men det ser rigtigt spændende ud det hende Rikke laver, så det vil jeg se noget mere på.

Tak for rådene, flere er velkomne

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:54

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:57

Hej Anders

Er det en bog der diskuterer emnet akademisk, eller er det et mere håndgribeligt system ?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:07

Jeg kan se at bogen er nem og overskuelig, så den vil jeg også bestille hjem. Men det også altid rart at tale med nogen, så jeg jeg henvender mig også til Rikke.

Jeg er ikke gået ned med stress eller noget. Faktisk er det fordi at det går godt og jeg ikke lever så meget med kniven for struben mere, så nu kan jeg strukturere hverdagen noget bedre, i stedet for " præster eller forsvind "

Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 23:53
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)