Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

karriere skift - hvor skal jeg hen ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.
Har oprettet denne bruger, af frygt for at blive genkendt :).

Jeg valgte for mange år siden at blive revisor, grundet den gode uddannelse og at få regnskabskendskab til når jeg engang vil starte selv.
Brænder for iværksætteri men føler ikke tiden er 100% inde endnu. Derfor springer jeg ikke ud endnu som iværksætter :).

Problemet er jeg gider ikke arbejde alle de timer som jeg gør, hvor jeg hverken kan eller må dyrke min hobby. Har aldrig haft problemer med at arbejde meget, men vil gerne til at dyrke mine hobbyer som er sat fuldt ud fra dagligdagen.

Når jeg stopper er jeg hd(R) med 4 års erfaring. Er en udadvendt fyr, som er dejlig social. Har været en guldmedarbejder siden jeg startede (står både for festerne og sætter et dejligt positivt billede i dagligdagen).

Mit engelske er desværre ikke i top, men kunne rigtig godt tænke mig at tage det som en del af en aften skole på et tidspunkt.

Yderligere vil jeg gerne fortsætte min uddannelse med en cand merc aud.

Hvad er mine muligheder med denne uddannelses baggrund (hd(R))?
Vil ikke ende med at sidde som bogholder !
Hvad har jeg af muligheder indenfor en bank (eneste jeg umiddelbart kan komme i tanke om) ?

Primært mål er en normal arbejdsuge :)

Så hvilke veje, ved i, jeg kan søge mod ?

På forhånd tak for jeres tid.

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 21:04

hejsa

Når du er på Amino - er det så ensbetydende med at du stadig tænker selvstændighed - eller er det kun job der er interessant ?

Med venilg hilsen

Lillian Pabst

Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:49
Hej Lillian. Altså mit perfekte job ville nok være et arbejde hvor der arbejdes med iværksættere. Jeg er med andre ord kun intresseret i ideer til veje jeg kan gå. Altså Jobs :)
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:05

Hej Den Nye,

Skal lige forstå, vil du selv være iværksætter, eller vil du være medarbejder et sted, hvor kunderne er iværksættere?

At være Iværksætter og "arbejde i en bank" er efter min overbevisning meget modsatrettede karrierer...

Men fortæl, jeg er meget nysgerrig.

Har selv 9-17 job, hvor jeg lærer alt om silotænkning, bureaukrati etc. men har desuden - gennem min mand - direkte adgang til iværksætter-tilværelsen... en til tider underholdende kombination, hvis man forstår galgen-humor ;-)

//Kristine

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)