Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook side, til din webshop eller lign. - kig nærmere

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Da Facebook bliver en vigtigere og vigtigere brik i firmaers branding, er det vigtigt at have en side, hvorpå du kan kommunikere direkte ud til dine kunder, med enten tilbud eller opdateringer. 

Er du ikke så kæk på Facebook, og mangler din fanside et lille pift op af rangstigen, eller bare i det hele taget en ny Facebook side?

Send mig da en e-mail på emil@trendgigant.dk > Så vil jeg gratis udarbejde en facebook side til jer, hvis i så derefter vælger at i kan lide den, kan vi finde ud af en form for betaling.

Jeg er netop blevet færdig med følgende side for Sliknet.dk:

http://www.facebook.com/Sliknet.dk?ref=ts

Med venlig hilsen
Emil Lyng Kroer

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:58

Og, jeg vil da lige sige tak til Emil for godt og hurtigt arbejde Yes

Jeg har ikke så meget check på siden og/eller hvad jeg vil bruge den til , men nu ligger den klar til at arbejde videre med når jeg kommer så langt.

Super Emil

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 17:02

Ha ha..... Store fjols! :D

Jeg sidder her og gerne vil igang med at lave lidt FB-sider for folk... Så skulle lige til at skrive et indlæg, hvor jeg tilbød en håndfuld Aminoer, at lave det gratis, for referencernes skyld.... Og hvad ser jeg jeg så, som øverste indlæg, når jeg skal til at oprette mit eget? :D

Nej.... Det er bare gas - god vind med det.... Jeg venter lidt med mit indlæg, så vi ikke kommer til at træde hinanden over tæerne....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 17:05

Hej Fama

Ærgeligt man ikke kan trykke 'Synes godt om' herpå Amino, så havde du helt sikkert fået sådan en med på vejen Wink

Men har du nogle referencer, man kan se nærmere på?

Mvh 

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 17:08

Emil Kroer:
Ærgeligt man ikke kan trykke 'Synes godt om' herpå Amino, så havde du helt sikkert fået sådan en med på vejen Wink

Men har du nogle referencer, man kan se nærmere på?

Hæ hæ..... Synes bare det var god humor.... Det var seriøst i det sekund, jeg skulle til at trykke på "Opret nyt indlæg" jeg så dit indlæg - dooh! :D

Nej... Jeg har desværre ikke lavet nogle FB-sider endnu - det er derfor jeg ville lave et indlæg, så jeg kunne få nogle referencer :)

Jeg har naturligvis lavet nogle testsider, for at sikre mig jeg har styr på det tekniske.... Men ikke noget konkret....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)