Da Facebook bliver en vigtigere og vigtigere brik i firmaers branding, er det vigtigt at have en side, hvorpå du kan kommunikere direkte ud til dine kunder, med enten tilbud eller opdateringer.
Er du ikke så kæk på Facebook, og mangler din fanside et lille pift op af rangstigen, eller bare i det hele taget en ny Facebook side?
Send mig da en e-mail på emil@trendgigant.dk > Så vil jeg gratis udarbejde en facebook side til jer, hvis i så derefter vælger at i kan lide den, kan vi finde ud af en form for betaling.
Jeg er netop blevet færdig med følgende side for Sliknet.dk:
Jeg sidder her og gerne vil igang med at lave lidt FB-sider for folk... Så skulle lige til at skrive et indlæg, hvor jeg tilbød en håndfuld Aminoer, at lave det gratis, for referencernes skyld.... Og hvad ser jeg jeg så, som øverste indlæg, når jeg skal til at oprette mit eget? :D
Nej.... Det er bare gas - god vind med det.... Jeg venter lidt med mit indlæg, så vi ikke kommer til at træde hinanden over tæerne....
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)