Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Administrator/hosting + evt. mailudbyder + evt. hjemmesidekonstruktør

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 232
Fra  GET LABELS ApS Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er,

Jeg starter i løbet af et par måneder en ny aktivitet op.

Jeg har i første omgang brug for et hostingfirma, som kan reservere de ønskede domæner.

Jeg skal også have en mailudbyder til i første omgang et par adresser - skal kunen udbygges senere.

Og naturligvis skal jeg have en hjemmeside lavet - den skal være, så jeg ret enkelt kan redigere i den

Vi taler om et traditionelt lille handelsfirma - jeg ønsker en løsning, hvor man senere kan udvide med

andre forretninger.

Er der nogen, som kender et pålideligt, lille firma med rimelige priser? 

Takker

BHJ

MVH Bjarne Høed Jensen - GET LABELS ApS

www.getlabels.dk

Fra Rødovre
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 67
Fra  fru Pedersens Skrevet kl. 14:49
Gennemsnit 2,2 stjerner givet af 5 person

Hej BHJ

Du vil herind kunne finde mange der har deres egne webhoteller, og der skal sikkert nok være mange af dem der er både gode og fornuftige i prisen. Personligt plejer jeg at bruge One.com da de både er fornuftige med deres priser og fordi de har en rigtig god oppe tid på over 99%. De har også database, så du kan få alle de mest brugte cms-systemer til at køre derfra. Du kan fra deres hjemmeside reservere de ønskede domæner (husk at bekræfte DK-hostmaster).

Der er også mulighed for at have mail-adresser tilknyttet sit one-domæne, så her vil det være 2 fluer med et smæk.

Der er også rigtig mange web-designere tilknyttet Amino, deriblandt mig selv. Og jeg vil selvfølgelig rigtig gerne komme med et bud. Ellers er der også freelancer herinde, hvor du kan ligge opgave ud og på den måde få mange forskellige pris-bud og løsningsforslag. Men du vil nok være nødt til at være lidt mere specifik for at der er størst mulig chance for at få forventnings-afstemt.

Held og lykke med projektet
Kristine Pedersen

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 15:13
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Kristine Pedersen:
Personligt plejer jeg at bruge One.com da de både er fornuftige med deres priser og fordi de har en rigtig god oppe tid på over 99%.

Til professionelle aktiviteter kan jeg af flere grunde ikke anbefale one.com. Over 99% oppetid er desværre ikke rigtig noget at prale af. Det svarer til ca. 7,5 times nedetid pr. måned, og det er ærligt talt ikke særlig brugbart hvis man driver et professionelt site.

Skal man endelig vælge en lavprisudbyder, vil jeg nok anbefale Surftown eller Gigahost.

Tilbage til det oprindelige spørgsmål:

Min anbefaling til dig er at vælge en full-service udbyder, som kan hjælpe dig med både hosting, registrering af domæner, pegning af disse, opsætning af e-mail, design af hjemmeside(r) og ikke mindst udvikling af hjemmeside(r). Det er efter min bedste overbevisning den måde du kommer mest gnidningsfrit igennem på. Vi leverer selv sådanne løsninger, men vi har naturligvis også mange dygtige kon-kollegaer både herinde og i det øvrige marked.

Jeg vil derfor anbefale dig at indhente nogle tilbud fra forskellige sider, og eventuelt alliere dig med en uvildig tredje part, som kan rådigve dig på det tekniske. Det kan som "menig bruger" være svært at vurdere hvad man køber, når det går hen bliver teknisk.

Udover at din kommende samarbejdspartner selvfølgelig skal kunne sit kram, og levere efter aftale, skal du også vægte kemi og tillid meget højt. Det er altafgørende for et godt samarbejde - specielt når det handler om nogle ting som du ikke nødvendigvis har 100% indsigt i.

Hvis du vil have en hurtig snak om projektet, inden du går i krig med at indhente tilbud, er du velkommen til at give mig et ring på 28192966.

Held og lykke med projektet! :o)

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:25
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

BHJ:

BHJ

JA! Jeg vil i al ubeskedenhed mene jeg hurtig og fleksibel samt flink med priserne!

mvh.

Brian

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:56
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

BHJ:

Du kan tage et kig på mit firma (http://www.netopcom.dk) hvor jeg naturligvis mener at priserne er rimelige. Jeg er også ved at have Linux til samme priser men den nye hjemmeside er ikke oppe endnu. Den bliver lavet i mit eget CMS jeg også tilbyder snart.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:41

Hej BHJ,

Jeg kan tilbyde både at hoste dine domæner og e-mail adresser, samt at lave hjemmesiden når det bliver aktuelt.

Hvis det er dig muligt at komme med nogle flere informationer, er du velkommen til at skrive helt uforpligtende til tommy@obuni.dk og så vil jeg give dig en god og fast pris.

Du kan se mine referencer her: http://www.obuni.dk/referencer.asp

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 9. Nov 09
Fra  GET LABELS ApS Skrevet kl. 20:01

Hej igen,

Tak for svarene - det går tjept.

Jeg vil i første omgang gerne finde et hostfirma til registrering af domæner

samt mailhotel med 2-3 adresser tilknyttet. Det skal være muligt at hente mail på mobil

og syncronisere med pc.

Noget bud på dette i kr?

Jeg vil så lidt mere nøje  specificere mine ønsker til hjemmeside og tage den sidenhen.

Mvh BHJ

www.getlabels.dk

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 20:12

Jeg vil gerne melde mig i rækken af udbydere, og registrere dine domæner, og lave din mail (Pop3 eller Exchange)

Domænerne koster det de nu koster - ca. 100,- for registreringen / stk. 

Mailhosting kan gøres med:  

• pop3 - ubegrænset antal adresser 50,- / md, incl. spam og virusfilter og backup
  • Exchange - 60,- / Postkasse / md. - så kan du både have din mail på telefon, laptop og stationær. Naturligvis og med spam og virusfilter samt backup

Ring til mig på 5059 - 5667 / kg@itoperators.dk

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Fra Rødovre
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:44

Hej BHJ

Vi kan tilbyde dig alt inden for it-løsninger

Vi hoster de ønsket domæner såfremt disse er ledige, ellers finder vi nok en løsning på dette.

Derudover har vi webhotel, hvorfor du får ubegrænset plads til din/dine sider.

Mail kan du få alle dem af du vil, når du hoster domæner.

Hjemmeside/Hjemmesider laver vi også til yderst fornuftige priser, tilpasset dine ønsker og behov.

Vi kan også sørge for at hjemmesiden bliver markedsført på de rigtige søgemaskiner, og altid lægger godt placeret.

Vi sælger selvfølgelig både til private og virksomheder, så du evt. kan trække udgifter i forbindelse med hjemmesiden fra.

Kontakt os, evt med dine ønsker, og få et uforpligtende tilbud. Vores priser er yderst fornuftige!

Mail: baldurogvedel@hotmail.com

Mobil: 25566313

MVH

Baldur og Vedel I/S - Design og IT

Tilmeldt 9. Nov 09
Fra  GET LABELS ApS Skrevet kl. 20:21

Tak til Jer alle - jeg har nu etableret en dialog med et firma og fortsætter indtil videre der.

Mvh BHJ

www.getlabels.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)