Hej Amino´er, Jeg starter i løbet af et par måneder en ny aktivitet op. Jeg har i første omgang brug for et hostingfirma, som kan reservere de ønskede domæner. Jeg skal også have en mailudbyder til i første omgang et par adresser - skal kunen udbygges senere. Og naturligvis skal jeg have en hjemmeside lavet - den skal være, så jeg ret enkelt kan redigere i den Vi taler om et traditionelt lille handelsfirma - jeg ønsker en løsning, hvor man senere kan udvide med andre forretninger. Er der nogen, som kender et pålideligt, lille firma med rimelige priser?
Takker
BHJ |
Hej BHJ
Du vil herind kunne finde mange der har deres egne webhoteller, og der skal sikkert nok være mange af dem der er både gode og fornuftige i prisen. Personligt plejer jeg at bruge One.com da de både er fornuftige med deres priser og fordi de har en rigtig god oppe tid på over 99%. De har også database, så du kan få alle de mest brugte cms-systemer til at køre derfra. Du kan fra deres hjemmeside reservere de ønskede domæner (husk at bekræfte DK-hostmaster).
Der er også mulighed for at have mail-adresser tilknyttet sit one-domæne, så her vil det være 2 fluer med et smæk.
Der er også rigtig mange web-designere tilknyttet Amino, deriblandt mig selv. Og jeg vil selvfølgelig rigtig gerne komme med et bud. Ellers er der også freelancer herinde, hvor du kan ligge opgave ud og på den måde få mange forskellige pris-bud og løsningsforslag. Men du vil nok være nødt til at være lidt mere specifik for at der er størst mulig chance for at få forventnings-afstemt.
Held og lykke med projektet
Kristine Pedersen