Hej Aminoer! Jeg sad i dag og læste om en masse iværksættere, der har har/har intentioner om, at starte webshops, der tilbyder tøj og accessories. Jeg kender 2 der har etableret en webshop personligt, og tænker mig, at disse skulle være de første kunder. Men konceptet er egentlig ret enkelt - platformen skal være i stil med dba og andre aktionssider - bortset fra, at tingene man køber skal være nye og ubrugte (ellers skal dette i hvert fald oprettes seperat fra siden) Erhvervskunder (webshops/andre relevante virksomheder) opretter sig på siden og betaler et mindre beløb for at få vist sine varer på min hjemmeside. Dermed kan private kunder søge på efter mærker, model, typer, stof osv) og sammenligne priserne fra forskellige webshops, og købe billigst. Privatkunder kan enten sidde og sammenligne priser fra forskellige webshops, eller de kan oprette en "købes"-annonce, og kan dermed lade forskellige webshops tilbyde deres billigste priser, og auktionere dén vej rundt. Jeg ved ikke om konceptet bruges af nogen, eller om det bare er en fuldstændig hjernedød idé - men jeg synes, at jeg mangler et sted hvor jeg kan sammenligne priser på noget fedt tøj, uden at det er brugt, og man kan være sikker på kvaliteten - derfor skal der selvfølgelig også oprettes et valideringssystem, så man kan stole på det man får! Spørgsmål? skriv endelig! Jeg er her for at lære, og intet andet. På forhånd tak! JannikN
|
Det lyder faktisk som en kanon idé. Det kunne være spændende at se, hvis du kører videre med konceptet.