Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Om det at skrive en artikel til artikeldatabase

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej flinke aminoer

Jeg skal selvfølgelig igang med nogle artikler til diverse artikelsider / artikeldatabaser, og jeg har i den forbindelse et par spørgsmål. Jeg ved man skal overholde deres regler (min 200 ord osv), men har andre spørgsmål

1. Hvad er bedst: at skrive mange artikler til den bedste artikeldatabase eller jævne artiklerne ud?
  2. Hvor mange artikler kan man skrive? Uendeligt? Er udbyttet aftagende?
  3. Hvad er bedst: et link i artiklen eller flere (hvis muligt)?
  4. Skal de uploades med tilfældige mellemrum lige som linkkataloger?
  5. Er pointen at folk læser artiklerne og klikker ind på min side, eller er pointen bare et link?

Det var det i første omgang. Håber du kan svare på et eller flere af mine spørgsmål. Så vil jeg huske dig Wink

Med venlig hilsen

Jens Jakob Andersen

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 11:14
jauvert:

Hvad er bedst: at skrive mange artikler til den bedste artikeldatabase eller jævne artiklerne ud?

Vælg de bedste artikeldatabaser ud, og udgiv jævnligt der. Så får du linkjuice fra forskellige sider. En 2-4 artikeldatabaser ville være fint

jauvert:

Hvad er bedst: et link i artiklen eller flere (hvis muligt)?

Du skal ikke oprette flere ens links i samme artikel, bare med forskellige ankertekster - det får du ikke mere linkjuice.

Derimod skal du oprette flere links, til forskellige undersider på din hjemmeside.

jauvert:

Hvor mange artikler kan man skrive? Uendeligt? Er udbyttet aftagende?

Så længe at kvaliteten er god, ville jeg bare klø på. Selvfølgelig giver det ikke 100 gange så meget linkjuice, med hundrede artikler, i forhold til bare en enkel artikel - på samme måde som et footerlink på flere hundrede amino undersider, ikke giver lige så mget linkjuice pr. link som et enkelt link i en aminotråd.

jauvert:

Skal de uploades med tilfældige mellemrum lige som linkkataloger?

Skriver du artiklerne løbende, og udgiver dem direkte ville jeg ikke være nervøs. Det er en anden sag, hvis du skriver og gemmer ufatteligt mange artikler, som du udgiver på en enkelt dag.

jauvert:

Er pointen at folk læser artiklerne og klikker ind på min side, eller er pointen bare et link?

Begge dele. Optimerer du selve artiklen på artikeldatabasen godt, vil denne også kunne få nogle gode placeringer - og så er det surt, at folk ikke klikker videre fordi artiklen er dårlig. Dårlige artikler accepteres desuden ikke af mange artikeldatabaseejere.

/ Emil Blücher 

SEO Artikler

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 11:16

Hej Jens,

Jeg kan kun svare for mig selv på følgende spørgsmål:

jauvert:
Er pointen at folk læser artiklerne og klikker ind på min side, eller er pointen bare et link?

For mig er pointen begge dele. Jeg kan risikere at folk rammer artiklen med en long tail søgning og de klikker videre til mit site. Ellers har jeg fået et ekstra link med mine søgeord.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 11:18

Meget fornemt! Lige hvad jeg skulle bruge! Tak Emil

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:29

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)