Jeg ved ikke hvad der er galt med PM - det er sandsynligvis en sag for Amino-crewet. Dog ved jeg, at din side vist har været udsat for et angreb. Jeg får at vide, at din hjemmeside kan beskadige min computer ved besøg og Google har også smidt en advarsel på en site-søgning.
Jeg ved ikke hvad der er galt med PM - det er sandsynligvis en sag for Amino-crewet. Dog ved jeg, at din side vist har været udsat for et angreb. Jeg får at vide, at din hjemmeside kan beskadige min computer ved besøg og Google har også smidt en advarsel på en site-søgning.
Jeg havde fået en bekendt til at sætte min Wordpress op for noget uger tilbage, men det viste sig at den var befægtet med malware - han havde sikkert bare kommet til at download det fra en tilfældig hjemmeside.
Nu har jeg selv installeret Wordpress og hentet det ned fra http://www.wordpress.org - så burde det være i orden - samtidige har jeg selvfølig slettet alt det gamle indhold og fjernet de gamle tabeller i MySQL - så serveren burde vel være klinisk ren efter den omgang vil jeg tro.
Jeg går da udfra at der ikke kan ligge noget "usynligt" malware på serveren?!
Men jeg har anmodet Google om at skanne min hjemmeside igen på deres webmaster-tools service - men der kan åbentbart godt gå noget tid før de har tjekket det igennem - håber at jeg bliver godkendt, for der er ikke meget sjovt i at have sådan en hjemmeside der skræmmer folk væk.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Jeg kan berolige dig med, at jeg har gode erfaringer med at få den meddelelse fjernet hurtigt, når først man har ansøgt om at få sin side gennemgået igen. Nu ved jeg ikke hvor meget du har styr på hvordan skadelig kode ser ud, men ellers må du jo bare gå alle siderne igennem manuelt. Husk i øvrigt at tjekke din egen computer for trojanske heste etc. og skift herefter dit FTP-password. Så burde du være godt dækket ind. :-)
Jeg kan berolige dig med, at jeg har gode erfaringer med at få den meddelelse fjernet hurtigt, når først man har ansøgt om at få sin side gennemgået igen. Nu ved jeg ikke hvor meget du har styr på hvordan skadelig kode ser ud, men ellers må du jo bare gå alle siderne igennem manuelt. Husk i øvrigt at tjekke din egen computer for trojanske heste etc. og skift herefter dit FTP-password. Så burde du være godt dækket ind. :-)
Det lyder godt. For Google har skrevet at der kan gå op til et par uger, men jeg tror måske nok at de er lidt hurtigere end det. Hvordan har du fremskudt processen, er der et hemligt trick jeg bør kende til, eller mener du bare at det går hurtigere end de to uger de har annonceret med.
Jeg ved desværre ikke hvordan en skadelig kode ser ud - men jeg kan i hvert fald se at mine fil-endelser ser rigtige ud PHP , HTML , JS o.s.v - kan en malware være inde i de omtalte fil-endelser - eller hedder de noget unormalt , eller måske være gemt i et billed, har da hørt noget om at virus og sådan noget kan kodes ind i grafik.
Jeg kører en gang imellem min computer igennem en virusskanner og alt er OK bliver det sagt - og min bankkonto er der ikke stjålet nogen penge fra, så jeg må gå udfra at jeg så er rimlig sikker på at være godt beskyttet.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Hvorfor uploader du ikke bare dit billede her i tråden, det kan du jo sagtens.
Mvh. Rune.
Det har du ret i - det er bare en dum vane fra min side af at jeg enten bruger min egen server, eller bruger nogen af de der billedupload sider der findes når jeg skal linke til billeder - næste gang skal jeg nok huske at bruge Amino's 'Insert Media' funktion.