Hej Amino'er :-) |
Google Adsense - hjælp
- 1
|
Hej |
Ikke på grund af det ene klik. Men vil ellers anbefale dig at vælge imellem diverse Affiliate kampagner udenfor Google, da Google simpelthen er for besværlige. Gider dem ikke selv :-) |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Hej TT Mvh |
Som nævnt får du ikke problemer med et klik, ellers kig på nogle flere netværk end bare et, nogle kampagner ligger ikke hos alle netværk |
1 klik lyder jo ikke af meget MEN - sørg for at gøre Google opmærksom på din fejl, så de kan trække beløbet fra din næste udbetaling og ligeledes fra AdWords kunden. Du kan være uheldig, at din konto bliver lukket på blot 1 klik, men du undgår dette ved at erkende din fejl og gøre dem opmærksom herpå. Det vil jo være super ærgeligt, at miste sin konto pga en "begynderfejl". Her kan du se en god måde at gøre det på: http://www.askdavetaylor.com/i_clicked_on_my_own_google_adsense_ads_now_what_1.html Du kan skrive til dem på: adsense-support@google.com |
Ellers så kig på IQ Medier, det fungere også rigtig godt! [Affiliatelink fjernet af moderator] |
Jeg tror du kan være helt rolig. At blive blokket fra starten af - det tror jeg ikke en business som Google kunne finde på. Faktisk blev jeg varslet på mit første site. De skrev der havde været en del klik fra samme session og IP - og ville ikke betale kommission for disse klik. Jeg kunne klage - men mere kom der ikke ud af det. Held og lykke med det - og prøv da også lige nogle andre netværk end Google. Spred "risikoen". :-) |
Kenneth Andersen | Online Evangelist
"Find den bedte pris på taletidskort"