Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes i om dette dette design vi har lavet?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminor,

Vi har fået en kunde der ikke lige er en man støder på hver dag. Vi skulle lave en dildo webshop. Da vi undersøgte andre webshops i samme genre lagde vi mærke til at alle køre i samme lyserøde nuancer. Vi tænkte derfor lidt ud af boxen og ville derfor lave en side folk vil huske efter de har besøgt den.

Jeg vil derfor gerne høre jeres mening om designet da jeg selv syntes vores designer er sluppet helt godt afsted med det. Men det er jo altid godt at få lidt input fra andre.

De fire billeder under det store kommer til at rokere mod venstre med produkter og det store kommer til at virker som en form for slide show.

I kan se den oventalte funktion på denne side: http://www.bestdesign.dk

Designet der er tale om finder i her: http://www.vsi-group.dk/designs/sexkanin/

Jeg ser frem til at høre jeres mening:)

Mvh.

Mikkel

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Skrevet kl. 14:57

Jeg løfter lige tråden, i håb om der er nogen der vil give deres mening til kende :)

Tilmeldt 7. Dec 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:03

Hvorfor vil i have et design hvor man skal scrolle for at se shoppens produktgrupper???  Det er en decideret dræber.

Ellers synes jeg design er ganske lækkert :)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 15:06

Jeg er enig. Menuen skal være i toppen - den skal kunne ses på en 640x480 skærm hvis der stadig er nogle der bruger det... Menuen skal ALTID være synlig... (Og det betyder også noget for Google).

Designet er ret godt.. Faktisk hamrende godt af en sex site..

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Skrevet kl. 15:06

Hej Silacio,

Det kan du til dels have ret i. Når vi laver en CMS, laver vi det efter det udgangspunkt at der ikke skal scrolles. Men ved en shop mener jeg ikke det gør så meget, da folk er inde for at handle, eller kigge efter noget nyt og derfor er interesseret i at scrolle for at se flere produkter, for at finde det de leder efter..

Er jeg helt forkert på den her..?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:08

Jeg tilslutter mig overstående.

under submenuen, så lav det billede lidt mindre, og træk shoppen opad på den måde.

Også under jeres produkter ude i højre side, så i stedet for at skrive "vis" så skriv "køb" eller lav 2 knapper, en med vis og en med køb. Der gør nøjagtig det samme. (går til produktet) - ellers kan køb jo smide varen direkte i kurven.

Bare et forslag :)

Morten

Tilmeldt 7. Dec 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:11

Jeg ved det betyder alverden.. et klik/scrool som kan elimineres er = mindre afvisnings %.

Dem som vil shoppe, men klikker, ind, og kan ikke se varegrupper, klikker meget hurtigt ud igen.

Eller en stor %del vil gøre det.

Men i kan jo se det, hvis i lader designet "go live" og efterfølgende ser bounce rates, i analytics data.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 15:44

Jeg synes det er en skam de gode  intentioner lidt bliver ødelagt af logo og header..... Det jeg mener er at bunny girls og en kvinde på alle fire med måsen i "klar-position"..... Tja, det tror jeg taler mere til mænd, end det taler til kvinder ;)

Og så havde jeg nok også selv valgt nogle varmere farver.... Jeg ved godt det er kliché..... Men jeg forestiller alligevel folk nok er lidt nemmere at tale med, hvis man holder sig i den varmere ende af skalaen, når det handler om ting der skal indføres i diverse kropsåbninger ;)

Ikke at der er noget galt med grøn, den er en fremragende call to action farve.... Men som bærende element for en dildo-shop synes jeg måske ikke er helt optimalt.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Skrevet kl. 15:46

Tak for de gode kommentare. 

Jeg vil tage det op til overvejelse og se om ikke jeg kan lave et par andre eksempler.

Men jeg tænker hvis det øverste billede er en form for slide, og de nederste fire rokere mod venstre med nye produkter. Vil det ikke give appetit til mere..?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:04

Hvis sitet er rettet imod mænd - er design og farver og billeder okay.

Håbes der på kvindelige kunder - glem det. Alt for maskulint - kvinder aner hurtigt det ikke er "ligemænd" de handler med.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)