Jeg har brug for et tip til et svensk (nyt) domæne... som hedder tvmöbel.se - men fordi der er (ö) i ordret kan vi ikke få Gratis links til at accepterer URL adressen ... vi har prøvet endel og kun én har accepteret URL med Ö
Hvad gør vi ?? Håber der er et par Amino'er der kan hjælpe...!
Jeg har brug for et tip til et svensk (nyt) domæne... som hedder tvmöbel.se - men fordi der er (ö) i ordret kan vi ikke få Gratis links til at accepterer URL adressen ... vi har prøvet endel og kun én har accepteret URL med Ö
Hvad gør vi ?? Håber der er et par Amino'er der kan hjælpe...!
Mvh
DAT
Det er en af ulemperne ved at benytte domæner ved specieltegn.
Det er begrænset hvor meget linkjuice, som der er i hovedparten af linkkatalogerne, hvorfor det tit kan betale sig at bruge sin tid på mere effektive linkbuildingsmetoder.
Vælger i alligevel at linkbuilde via linkkataloger, kan i evt. købe et domæne uden ö og oprette en 301-redirect. På den måde vil næsten hele linkjuicen blive sendt over til domænet med ö.
Tak for dit hurtige svar... Du skriver mere effektive linkbuildingsmetoder...?
Har du eventuelle andre forslag end linkkataloger.. Vi har en del danske domæner som vi kan linke over til den svenske.. men det ville vel være bedst med svenske domæner der linker i sverige.. eller? Mvh Jan
Hvis jeg var dig, ville jeg fokusere på at få få men gode links her til at starte med - links der er sværre at få fat i, og som konkurrenterne ikke har.
Her er et par idéer:
Få nogle større svenske netmedier omhandlende teknologi, til at anmelde jeres møbel. Er i heldige, husker de at linke til jer.
Tag kontakt til svenske webmastere, på sites som i ønsker links på.