Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

velgørenhed ? hot ore not!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

Ved godt har været lidt hyper i dag.. men det er jo et forum :D 

misforstå mig ikke men hvilken velgørenhed er hot, og hvilken not?? skal bruge det til mit næste projekt.. 

Vil gerne ud og sponsorer noget.. men skal finde det rigtige formål, og være sikker på de penge ikke ryger til mercer men hjælp til dem der har brug for det.. 

Helst noget der hjælper børn, og katastroferamte ? 

Nogle forslag? 

Hilsen Jakub 

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 00:08

Jeg har i flere år støttet hospitlals klovne og ønskefonden.dk, dem kan du evt kigge på

Fra Århus
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 01:39

Hej Jakub

Jeg har personligt støttet Familiehotellet på rigshospitalets børne afd. samt Kræftens bekæmpelse.

Dog har det været med mine egne midler, og ikke genemmen firmaet.

Ved større donationer, får man lov at komme ind og se det hele, virkelig en fed oplevelse at se hvor meget 5000,- bare betyder.

Udover det har jeg en kammerat der er kok, som laver velgørensheds arrangementer, hvor flere kokkedeltager Mad, vin lokaler alt er sponseret sidste gang blev der sendt over 40000,- afsted til haitis børn.

Samtdig fik gæster 6 lækkere retter mad samt vine.

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 02:19

Hvis du brænder for noget, kan du evt. lave en side med beskrivelse om det på din side, så vil jeg mene det bliver "hot" på den måde, hvis dine kunder kan se, at du går op i at støtte bestemte projekter. Jeg synes iøvrigt det er en glimrende win-win at bruge det i sin markedsføring, så bidrager det til noget positivt på flere måder.

Vi er 2 ejere, og støtter 3 ting fast. Min firmapartner er brasilianer, og vi støtter derfor et projekt i nordøst Brasilien, hvor man bygger små samfund og infrastrukturen op, så de selv har mulighed for at bygge på til en bedre tilværelse.

Vi begyndte for et års tid siden med at støtte kræftens bekæmpelse, og her i februar døde min far desværre af kræft, så der har jeg haft det inde på livet på den måde, og min bedste ven gennem det meste af mit liv, har lige fået konstateret kræft i halsen, så det er desværre kommet meget tæt på, og giver mig derfor endnu større mening end tidligere at støtte forskningen.

Så alt støtte kan være hot efter min mening, hvis du giver det lidt fokus på din hjemmeside, og evt viser hvorfor du synes det er vigtigt. 

Billigt Hundeudstyr Online

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 07:10

Hej Jakub,

Det lyder da som et vildt spændende projekt.

Der er bestemt givet nogle gode bud, og jeg skal ikke sige, at det ene er bedre end det andet.

Men når du så specifikt søger noget, hvor pengene går direkte til de, der har brug for det, så er det et klart koncept i organsationen "100% til børnene". Signe Møller, som startede det, solgte oven i købet sine egne ting for at få startkapital. De arbejder med børn på lossepladser i Mombassa. Det er børn som mange andre organisationer ikke vil støtte, fordi de ikke mener, at der er noget bæredygtigt i det.

Men Signe formår at skabe en fremtid for dem - blandt andet ved at oprette skoler og give mad og lægehjælp. I starten var mange af børnene skeløjede, fordi deres krop havde så lidt overskud, at den ikke havde kræfter til at øjnene kunne fungere ordentligt. Men efter at de fik mad og hjælp, så kunne de se normalt igen.

De kan selvfølgelig altid bruge donationer, for opgaven er stor. Du kan jo se nærmere på organisationen her.

Hej med dig :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 12:51

Tommy ! takt for det,, Det vil jeg helt klart smide på listen ,,

nej har ikke en hjæmmeside til projektet, da jeg ikke har råd til det, 

Men det er noget til 200.000 jeg gerne vil donnere som bliver lavet af nogle kunsnter, og dermed sælges. Jeg donere det 100 % dvs at ikke kun overskuet går til velgørenhed men 100% af beløbet. 

Hvorfor ?? Socialt ansvarsfølelse og en smule PR 

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 08:46

andre med forslag, skal sætte det på plads i dag.. `` 

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 10:42