Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af leverandør til gennemsigtige klistermærker til butiksvinduer

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ørbæk
Tilmeldt 8. Dec 06
Indlæg ialt: 107
Fra  Foliekniven.dk Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Guldberg

Ja, det vi printer bl.a. på transparent folie, dvs. gennemsigtig.
Vi har desværre ikke mulighed for at printe hvid pt. men det kommer formentlig i løbet af efteråret.
Det er korrekt farverne i blækken også er transparent, men det gælder ikke den hvide, som faktisk dækker meget godt. 

Et butiksvindue vil generelt altid betragtes som en mørk flade, og det vil derved sige at den hvide (eller lyse) vil være mest synlig. De fleste vælger en hvid folie der bliver udskåret i sådanne tilfælde. (Kan evt. laves med spejlvendt print, så den kan monteres på indersiden)

Hvad er grunden til du helst vil have det lavet som et transparent klistermærke, frem for udskåret folie-logo? 

Foliekniven.dk -FolieKlistermærker, Bannere, messeudstyr mm.
Nem og hurtig online bestilling.. 

Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 14:33

Okay tak for dit svar :)

Jeg har kigget lidt rundt omkring, og da jeg kiggede på, for eksempel, udskårede folie bogstaver, så virkede de ikke så hurtige og nemme at sætte op i forhold til hvis man benytter sig af et stort klistermærke (ret mig hvis jeg er helt forkert på den Smile

Mit logo har også nogle tynde streger som muligvis kan komme til at sidde underligt hvis de sættes op som folie bogstaver.

Jeg foretrækker et firkantet klistermærke med transperant baggrund som er nemt at håndtere, eftersom det ikke er mig som skal sætte det op, men dem jeg handler med som selv skal stå for opsætningen.

Fra Ørbæk
Tilmeldt 8. Dec 06
Fra  Foliekniven.dk Skrevet kl. 14:45

Ok Smile

Folie-logoer / Foliebogstaver er nu ikke så svære at sætte op, og giver efter min mening et flottere resultat på et vindue. (Du vil altid kunne se den transparente baggrund på et klistermærke) 

Når vi laver et folielogo, fjerner vi alt det overskydende folie, og lægger en applikation-tape oven på.
Applikation-tape er sådanset det samme som maler-tape, men klæber ikke ligeså kraftigt.
Når du skal montere, monterer du logo MED applikationtape på vinduet, så alt sidder som det skal.
Til sidst fjerner du applikation-tapen, og så er du færdig.Smile 

Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 16:24

Okay tak for din feedback Smile

Jeg snakker lige med min makker så finder vi ud af hvad det skal være

Mvh

Guldberg

Fra Ørbæk
Tilmeldt 8. Dec 06
Fra  Foliekniven.dk Skrevet kl. 17:06

Helt i orden. Smile

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)