Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lukning af domanie men beholde e-mails knyttet til domainet?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lukket fritidsfirmaet og har egentlig ikke noget at bruge domainet til mere. Men de emails som jeg har til domainenavnet vil jeg gerne beholde og kunne se igennem, hvis der skulll komme noget op engang.

Jeg har domainnavnet hos amen.fr og peget det over i Google apps ( gmail ).  Jeg gaar ud fra at hvis jeg lader domainnavnet 'udgaa' vil jeg ikke kunne tilgaa disse emails via google apps mere.

Kan jeg paa en eller anden maade beholde disse emails uden domainnavnet?

jeg kan jo selvf bare overføre navnet til mig selv privat og køre videre med navnet, da det jo ikke koster det alverden at have men hvis jeg kunne gøre noget andet, høre jeg gerne fra jer.

Takker

Mvh Anders

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:17

Mit råd er: Print de vigtige mails ud og slet resten når domænet udløber hvis du ikke vil beholde det.

Der ER mulighed for at beholde mails når domænet udløber, men det afhænger meget af din udbyders fleksibilitet.

Hvis du sender mails til en GMail konto, så vil du kunne beholde dem der.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 23:18

Bliver de mails forwardet (videresendt), til din gmail??
Forhvis de gør.. kommer du til at beholde alle mails selvom du lukker det ned.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 23:18

Men du kan ikke modtage mere post på et domæne der er udgået..

Alle de mail du har modtaget i din Gmail indbakke vil fortsat ligge derinde

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:19

Hej Anders,

For at beholde email adresserne skal domænenavnet være dit.

Hvis Amen.fr ikke tilbyder et mailhotel, kan du overføre dit domæne til en hvilken som helst udbyder der gør og så kan du beholde dine email adresser.

Du skal bare oprette dem igen på dit nye mailhotel, når du har flyttet domænet.

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:27

Nå for pokker jeg misforstod. Jeg troede du ville bibeholde e-mail adresserne.

Men jo som de andre siger, så kan du stadig læse dine allerede modtagne e-mails, så længe de er forwardet til en ekstern indbakke, lokalt på din maskine eller som du nævner, GMail.

Tommy

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 23:37

hej med jer

emails bliver vidersendt fra amen.fr til google apps, saa der skulle ik ligge noget hos dem. Men denne google apps er jo ikke en rigtig gmail vil jeg saa stadig kunne tilgaa den og se mails der i? De ligger jo online hos google, tror jeg.

Lige nu bruger jeg mailplane men hvis jeg skal logge ind via browser skriver jeg: email.aaa.com for at komme til login for 'google aps/gmal'

Vil jeg saa stadig efter at domainet AAA.com er udløbet kunne skrive i browseren: email.aaa.com og logge ind og se mailene igennem?

jeg ville bare ikke kunne modtage og sende.

Ved ik om jeg har forstaaet det korrekt?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)