Jeg har lukket fritidsfirmaet og har egentlig ikke noget at bruge domainet til mere. Men de emails som jeg har til domainenavnet vil jeg gerne beholde og kunne se igennem, hvis der skulll komme noget op engang.
Jeg har domainnavnet hos amen.fr og peget det over i Google apps ( gmail ). Jeg gaar ud fra at hvis jeg lader domainnavnet 'udgaa' vil jeg ikke kunne tilgaa disse emails via google apps mere.
Kan jeg paa en eller anden maade beholde disse emails uden domainnavnet?
jeg kan jo selvf bare overføre navnet til mig selv privat og køre videre med navnet, da det jo ikke koster det alverden at have men hvis jeg kunne gøre noget andet, høre jeg gerne fra jer.
Nå for pokker jeg misforstod. Jeg troede du ville bibeholde e-mail adresserne.
Men jo som de andre siger, så kan du stadig læse dine allerede modtagne e-mails, så længe de er forwardet til en ekstern indbakke, lokalt på din maskine eller som du nævner, GMail.
emails bliver vidersendt fra amen.fr til google apps, saa der skulle ik ligge noget hos dem. Men denne google apps er jo ikke en rigtig gmail vil jeg saa stadig kunne tilgaa den og se mails der i? De ligger jo online hos google, tror jeg.
Lige nu bruger jeg mailplane men hvis jeg skal logge ind via browser skriver jeg: email.aaa.com for at komme til login for 'google aps/gmal'
Vil jeg saa stadig efter at domainet AAA.com er udløbet kunne skrive i browseren: email.aaa.com og logge ind og se mailene igennem?