Hej alle, Vort webshop-system er desværre ikke rigtig gearet til at vise priser både med eller uden moms, og vi er derfor nødt til at vælge hvilken pris vi ønsker at vise. Vores kunder er både private, og forhandlere/institutioner så valget forekommer ikke helt nemt. Hvis vi anfører priserne inkl moms vil der givetvis være nogle institutioner og forhandlere som ved første øjekast finder vore priser for høje, og hvis vi anfører priserne ekskl. moms, vil der være en del privatkunder som ryger af i købsprocessen, når de ser at momsen bliver tillagt. Det skal lige nævnes, at vi naturligvis vil anføre hvorvidt priserne er ekskl. eller inkl. moms, men det er der bare en del der ikke ser i første omgang. Er der Aminoer der har stået med samme case, hører jeg gerne om hvordan I har grebet det an. Gode råd fra alle andre, er naturligvis også meget velkomne. Godt nytår til alle Aminoer. Mvh Claus |
Webshop - Priser med eller uden moms
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
|
Det har jeg faktisk tidligere postet et indlæg om, og her var der lidt delte meninger. PBS har heller ikke nævnt noget om det i deres behandling af vores ansøgning om indløsningsaftale, så det svæver stadig lidt i det uvisse. Mvh Claus |
Det fremgår af forbrugeraftaleloven, som du kan finde på retsinfo.dk og forbrug.dk. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Enig, men som jeg læser det skal den samlede pris oplyses inden aftalens indgåelse, og eftersom jeg antager, at "aftalens indgåelse" sker ved accept af vore handelsbetingelser, opfylder vi også dette krav. Mvh Claus |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)