Jeg har lige købt et webhotel hos gigahost, som virker af lort. Trods for jeg kun kører nogle test af min nye side.
Deres support siger at alt er klaret, men kan ikke logge på min FTP. Det ret kritisk når man er igang med en masse test og tid ikke det man har mest af.
Jeg valgte gigahost fordi det var en fair pris til jeg kunne teste mit nye side af.
Nu jeg satme sur, har lige set driftstatus på min deres side (klart de skjuler den) og der 4 problemer bare denne igangværende måned.
HVad skal jeg vælge denne gang ?
Det skal være forholdsvis billigt i starten, og skal kunne klare store mængder mysql.
Jeg har lige købt et webhotel hos gigahost, som virker af lort. Trods for jeg kun kører nogle test af min nye side.
Deres support siger at alt er klaret, men kan ikke logge på min FTP. Det ret kritisk når man er igang med en masse test og tid ikke det man har mest af.
Jeg valgte gigahost fordi det var en fair pris til jeg kunne teste mit nye side af.
Nu jeg satme sur, har lige set driftstatus på min deres side (klart de skjuler den) og der 4 problemer bare denne igangværende måned.
HVad skal jeg vælge denne gang ?
Det skal være forholdsvis billigt i starten, og skal kunne klare store mængder mysql.
På forhånd tak
Vi har lige fornylig ændret vores pakker på webhoteller. Så de skulle gerne være blandt de billigste i Danmark nu. :-) - Hvis du skal have store mængder MySQL bør du gå efter WEB 10G til 9 kr. pr. måned.
Vi har (desværre) flere og flere der skifter fra Gigahost. Jeg ved ikke om de har tabt lysten eller om de bare er uheldige for tiden. Men det er da ærgerligt for dem, at det begynder at gå skidt. :-(
Det lyder rigtig surt med de problemer. Jeg har selv Gigahost og har ikke oplevet problemer med det.
Er du sikker på at dit FTP program er indstillet korrekt?
Der findes for eksempel forskellige typer af connection modes; active, extended active, passive, extended passive. Jeg har ikke stor teknisk forstand på det, men har eksperimenteret lidt selv, og for mit vedkommende fungerer FTP hos Gigahost kun hvis programmet er sat til passive connection mode. Måske kunne det være det? :)
Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk
Prøv at slå "passive mode" mde fra... min erfaring siger det kan være der.. ellers rod lidt med indstillingerne eller hiv fat i supporten. Det er vel det du har betalt for? :-)
Jeg har længe brugt Gigahost til mindre hjemmesider, der ikke kræver det store. Deres support er ringe, men ellers har jeg været tilfreds.
Til hjemmesider jeg gerne vil betale mere for stabile servere, bruger jeg UnoEuro.dk - Det har aldrig voldt problemer, og det er det bedste jeg har opblevet af webhoteller indtil videre.
Til nogle enkelte projekter, der kræver stører serverkapacitet eller højere trafik, bruger jeg SliceHost.com. Man skal dog selv sætte serveren op osv., så den løsning er sandsynligvis kun for Linuxerfarne. Jeg tror heller ikke de er godt med på ".dk" domænerne. :)