Mange tak, jeg glæder mig også virkelig meget til at se det endelige resultat.
Jeg er ikke i tvivl om at TYPO3 er det rigtige valg, men det er jo en ren jungle at finde den helt rigtige udbyder der matcher ens behov korrekt - jeg håber dog jeg har ramt rigtigt.
Det er nogle flotte referencer de har, så mon ikke også de leverer et ordentlig stykke arbejde :)
Fru Glob:
Jeg er ikke i tvivl om at TYPO3 er det rigtige valg, men det er jo en ren jungle at finde den helt rigtige udbyder der matcher ens behov korrekt - jeg håber dog jeg har ramt rigtigt.
Én måde at sikre sin investering i en webløsning, som er udarbejdet af en leverandør man vælger efter bedste evne, anbefalinger osv., er at benytte sig af at få udleveret systemet (open source) og få det tjekket af en seriøs tredjepart, som er i stand til professionelt at vurdere kvaliteten af løsningen og evt. påpege fejl og mangler.
Det koster nogle konsulenttimer, men man står med bedre argumenter overfor leverandøren. Så det bør man budgettere med, hvis man ikke har kompetencerne til at vurdere det selv.
Én måde at sikre sin investering i en webløsning, som er udarbejdet af en leverandør man vælger efter bedste evne, anbefalinger osv., er at benytte sig af at få udleveret systemet (open source) og få det tjekket af en seriøs tredjepart, som er i stand til professionelt at vurdere kvaliteten af løsningen og evt. påpege fejl og mangler.
Det havde jeg slet ikke tænkt på, tak for dit råd - det lyder som en god idé!
Jeg støtte på Scandesigns fra mit tidligere arbejde og har senere benyttet dem i flere lejligheder, bannere, flashspil, lidt 3d og sæføli webudvikling.
De er dejligt fleksible og målrettede på ens vegne.