Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP..!!! til Joomla CMS "You must log in first"

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lige startet med Joomla igår.... har siddet med det i mange timer nu. Jeg har fået det hele op og køre!! men er nu gået i stå.

Jeg har sat siden til at være offline, men når jeg vil ind og "preview", det som jeg nu har lavet, beder den mig at LOG IND   -   men ligemeget hvilke brugernavn og password jeg prøver virker det ikke! har prøvet "domænenavn" - "alm domæne login" - "admin" ALT

Jeg har bare brug for at siden er offline og jeg kan "previewe" det jeg laver. Håber der er nogle der kan hjælpe

// Henrik Brændgaard

Videofabrikken.dk Video- produktion, optimering og rådgivning 

Tilmeldt 9. Sep 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:50

Log ind på din sql-db og kør følgende sql query:

UPDATE `jos_users` SET `password` = MD5( 'password' ) WHERE `jos_users`.`username` = "admin" ;

du kan ændre password til noget du selv synes er sjovt.

mvh

michael

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 13:51

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Skrevet kl. 13:58

Jeg kan sagtens logge ind på redigerings siden (bagindgangen) det er ikke noget problem,

Den kommer frem med dette, når jeg trykker "preview"

Mvh. Seest

// Henrik Brændgaard

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 14:24

Er det Joomla 1.5.20 ?

Er domænet på sit live domæne?

Er værdien for live url udfyldt i konfigurationsfilen configuration.php i ftp roden af websitet?

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Skrevet kl. 16:20

Ja, det er 1.5.20

Den samme forside kommer frem, med login, hvis jeg bare åbner den i explore. Så siden fungere fint live bortset fra at man ikke kan komme ind på den, hverken mig eller nogen andre.

Ronnikc:
Er værdien for live url udfyldt i konfigurationsfilen configuration.php i ftp roden af websitet?

Er ikke lige helt med på hvor og hvordan dette fungere, jeg har brugt "FileZilla" til at uploade Joomla med, men skal der være en direkte tilknytning mellem FileZilla og mit site??

Jeg vil meget gerne have opskriften på hvordan jeg kan arbejde med min side offline, så jeg kan uploade hele skidtet på en gang når den er færdig...... eller bare i det mindste lave et login så den kun er synlig for visse personer, mens den udarbejdes

Er ikke kommet så langt så kan sagtens starte forfra hvis det er det der skal til.

Tusind tak for hurtige svar og gode forslag, håber snart jeg kan komme videre........

// Henrik Brændgaard

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:29

Det lyder som om du har et cookie problem i den browser du bruger ud over Internet Explorer.

Hvis session og cookies gemmes fint i IE men ikke i den anden.

Har du et sikkerheds niveau slået til eller anti cookie eller lign.?

Tilmeldt 9. Sep 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:50

Altså - hvis du har slået siden på offline-mode, så kan du jo ikke se den.

så skal du tillade at den ip du sidder på eller adminkontoen godt kan se den.

jeg kan ikke huske hvor du gør det, men alternativt kan du sætte allow only DIN IP i .htacces.

ELLER

du kan sætte password i .htacces med .htpasswd så kan du også fremvise dit site, eller arbejde i det - fra alle lokationer.

Så slipper man også for at se den grimme offline-side når man går til din side.

Så bliver alt jo blocked udefra, og kun du kan logge ind.

Michael

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)