Jeg er stødt ind i et nyt problem, som jeg ikke lige kan finde svar på : Jeg havde et salg i dec. 2009, hvor pakken kom tilbage som ubekendt på adressen. Jeg kontaktede køberen med problemet og hører først svar retur i januar. Kunden var flyttet, og havde oplyst forkert adresse, men ville gerne have varen sendt på ny. Kunden bliver gjort opmærksom på, at der skal betales ny porto, som godkendes. Jeg opretter en betaling til kunden med den nye porto, som aldrig bliver betalt. Skrev ugen efter til kunden om den manglende indbetaling. - Hører aldrig noget retur. Nu pludselig 8 måneder efter kontakter kunden mig, og siger at hun gerne vil have sin vare, og ønsker at betale portoen for at få den tilsendt....... Hvordan skal jeg forholde mig i denne situation. ??? Hvor længe skal man beholde uafhentet varer på sit lager, før man kan sælge dem igen??? Kan en kunde komme efter så lang tid og kræve sit køb??? - Hvor går grænsen ??? Håber virkelig at der er nogen som kan hjælpe med dette. Mvh Englebasse :-) |
Træls at bruge tid på folk som ikke kan finde ud af det, men det bedste er nok at lade hende betale fragten igen og så sende det igen. Det giver nok mest i den lange bane!