Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor meget ville den her hjemmeside koste (link til hjemmesiden i topic)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Jeg ville gerne have noget a la det her: https://www.deltaplan.dk/

som en gratis ting til de virksomheder, der vil være med i mit koncept jeg er i gang med at lave.

Så jeg kunne godt tænke mig at vide hvor meget det ville koste at lave noget som det?

og evt. nogle gode bud fra programmøre

Hilsen

Seiven

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 14:21

Hvorfor prøver du ikke at høre folkene ovre hos Deltaplan, om ikke de er friske på at indgå et samarbejde?

Du kan så muligvis ikke binde dine kunder til din virksomhed helt lige så effektivt. Men på den anden side slipper du for at skulle vedligeholde og yde support på systemet, og kan bruge din energi på dit primære produkt istedet...

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Fra  tersef Skrevet kl. 15:27

Tror ikke et samarbejde er muligt med deltaplan, fra begges sider af.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:31

Ud fra den meget korte beskrivelse er det umuligt at komme med en pris på hvad det vil koste at udvikle sådan et system.

Sæt dig ned og find ud af hvad det skal indeholde og derefter kan du tage kontakt til programmører for at høre ad.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Fra  tersef Skrevet kl. 18:11

Niels, hvordan synes du det er en kort beskrivelse, jeg linker til hjemmesiden?

Kan du se billedet?

Der står blandt andet noget om hvad det kan, Men nu snakker jeg bare sådan et skema til virksomhedder

det behøver ikke at kunne så meget som deltaplan, men hvis vi nu går ud fra det skal kunne det samme som man lige ser på billedet. Er det så lettere at forholde sig til?

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 18:24

Kan det ikke bare laves med google calendar? eller er alle de andre features udover kalenderen nødvendige

Se evt. her:

https://mybrc.com.au/Business-Technology/Business-Tools/Planning-Tools/Pages/Google_Calendar_Simple_Booking_System.aspx

Venlig Hilsen

Allan

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Fra  tersef Skrevet kl. 18:29

Allan Hansen:

Kan det ikke bare laves med google calendar? eller er alle de andre features udover kalenderen nødvendige

Se evt. her:

https://mybrc.com.au/Business-Technology/Business-Tools/Planning-Tools/Pages/Google_Calendar_Simple_Booking_System.aspx

Venlig Hilsen

Allan

Tak for linket men nogle af de andre features er nødvendige.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)