Jeg har et produkt, jeg mener vil kunne sælge i DK. Efter forslag fra Aminobrugere, vil jeg starte med at prøve at sælge et parti til et par mindre butikker og se deres respons på produktet, hvorefter jeg så kan tænke på at tage kontakt til større butikskæder.
Men mit spørgsmål lyder; Hvilke områder skal jeg forberede mig på, før jeg træder ind i butikken? Idet jeg kun er 15 år, tænker jeg, at jeg måske skal bruge andre metoder end en på 30. Har i nogle forslag? Ellers ønsker jeg bare grundlæggende information om forberedelse, der kan optimere chancerne for et salg.
Hvad er det for et produkt, som du gerne vil have solgt ind til små forretninger? Hvis du giver mig lidt flere ledetråde vil jeg meget gerne komme med lidt råd og vejledning
Martin
ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.
Tror også at det skal gøres online, da du så har muligheden for at "skjule" at du kun er 15 :)
der kan selvfølgelig blive lidt problemer med hensyn til at vise produktet frem til de ønskede butikker.
men prøv dig frem, du skal bare finde ud af hvad der fungerer bedst for dig, nogle butikker/virksomheder er måske bedøvende ligeglade med at du kun er 15 så længe de kan se at du har styr på det du laver :)
Hvis du har nogen spørgsmål til noget af det du læser, er du meget velkommen til at kontakte mig.
Det du kaster dig ud i er "canvas salg" og det er den HÅRDSTE form for salgs, så du skal forberede dig på at få nogen "psykologiske tæsk" men selvom du får nej 10 gange. Så må det endelig ikke slå dig ud.