|
Hejsa Jeg har www.brandinspektoeren.dk hvor min titel til forsiden skal være "brandsikring og brandteknisk rådgivning". Mit problem er at selv om overstående titel er det eneste der står i titel feltet i admin, skriver wordpress "Video | brandsikring og brandteknisk rådgivning" er der nogen der har oplevet dette før, eller ved hvordan jeg løser problemet? |
Min titel i wordpress giver fejl
- 1
|
|
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
|
Nu har jeg, det hjælp desværre ikke. Det ser ud til at det er min "general settings" der styrer titlen. Mærkeligt, måske min all in One SEO ikke er installeret korrekt. |
|
Hmmm.... Mystifystisk..... Hvad har du indstillet den til at vise på forsiden under "Reading" i "General Settings"? |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
|
Så fandt jeg problemet, det er mit "Preminum news" theme hvor jeg har valgt at video er kategorien der skal vise filmen på forsiden. Jeg forsøgt at vælge nyheder i stedet, og her skrev den så "nyheder | brandsikring og brandteknisk rådgivning" i stedet. Jamen så fandt jeg i det mindst frem til problemet, tak for forsøget "Fama". |
Bliv gratis medlem