Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal barnet hedde?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jun 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er godt i gang med forretningsplanen, men er nu halvvejs ved at være træt af en r.. syg arbejdstitel.

Derfor ville jeg være Jer meget taknemmelig, såfremt I andre aminoer, havde input til hvad foretagenet skulle hedde.

Det drejer sig i korte træk om et interaktivt menukort, til brug på cafeer og familierestauranter. Se evt. tidligere tråd her

.com domæne skal gerne være ledigt.

God weekend – og på forhånd tak for hjælpenBig Smile

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 18:48

Hvad med slet og ret: Garcon!

Eller måske eGarcon, hvis det skal være e-business-web-iPhone-smart :)

P.S. Jeg ved godt garcon skal skrives med det der mærkelige franske c, men det kan jeg sgu ikke lige finde på mit danske tastatur :/

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 21:43

Du har ret! Navngivning er noget af det absolut sværeste i processen! Det er ikke sådan "bare lige" at finde på et godt navn. Du skal starte med den analytiske indgangsvinkel: Hvad er din virksomheds ID ( vision, mission), Herefter en konceptbeskrivelse- ( vær her opmærksom på hvilken retning din virksomhed evt. kan udvikle sig)

Har du styr på din VIrksomheds ID, er det kun et spørgsmål om kreativitet. Men personligt, synes jeg det er vigtigt at navnet siger noget om hvad virksomheden/konceptet gør. Så kan folk bedre huske det. Jeg laver marketing på koncepter- derfor koncept marketing. Det behøver ikke være genialt for at være godt. Bare man kan huske det- og domænet er ledigt ;-)

SKulle du have brug for hjælp til at udarbejde en virksomheds ID - kan jeg hjælpe dig.

Tjek www.konceptmarketing.dk

Hilsen Anette/

Koncept Marketing

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)