Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt web site. Cam girls

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Hey alle aminoer

I lang tid har jeg gået og leget med ideen at åbne et website med web cam piger. Det går ud på, at pigen/fyren laver en ydelser såsom frækt show for brugeren.  Der er en minut pris og man skal være oprettet som bruger. Siden skal selvfølgelig have mulighed for online betaling. Derudover skal den være relativt primitivt opbygget, da det ikke er designet der sælger, men ydelserne som web camerne tilbyder. Ikke noget vildt, men selvfølgelig let tilgængelig og nem at navigere rundt på.

Hvis der sidder en programmør som kunne være interesseret i at give sig i agt med sådan et projekt, så hører jeg meget gerne fra jer. Pris, lidt om jer selv/firma også tager vi den ellers derfra.

//Luka M

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 19:33
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 19:49

Hej,

Kender til et CMS system der vil passe perfekt til løsningen, hvis du kan smide din mail så kan jeg skrive lidt yderligere info til dig.

Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det var da nogle mindre heldige referencer www.unikweb.dk ligger inde med, må jeg ærligt sige!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 21:07

For 269$ er du i gang: camscript - kan være det kan tilrettes til danske forhold

Tilmeldt 19. Jun 08
Skrevet kl. 23:44

moultonrasmussen@gmail.com

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 06:02

Hej Luka,

Har du vaeret inde og kigge paa uniqperfomer.com? maaske en loesning du kan bruge. Send mig en mail hvis du har brug for flere oplysninger.

Med venlig hilsen

Lars
lars@indosoft.dk

Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:56

Gå ind på din profil og aktiver muligheden for at sende dig privat beskeder. Det vil nok give lidt mere respons da det ikke er alle som ønsker at smide en email i offentligt forum.

Tilmeldt 19. Jun 08
Skrevet kl. 14:38

Tak til alle for input. De henvendelser der har været indtil videre er ikke lige mig, så hvis der skulle sidde nogle derude med forslag eller løsninger er de mere end velkommen til at skrive.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)