Jeg lancerer den 11/1 2007 www.DagensKup.dk, som med tiden skal blive det første, du tjekker på nettet - og hypet ved frokostbordene! Hver dag vil en vare (elektronik, bil, møbel), en service (konsulentydelse, coaching) eller en oplevelse (rejse, koncert, flybillet etc.) blive tilbudt fra dagens annoncør. Det vil sige, at der kun er et tilbud på sitet hver dag - hvorfor tilbudet også være i særklasse. Jeg har allieret mig med en række store danske virksomheder, som i den første måneds tid hver får en dags annoncering gratis. I dagene op til den 11/1, og naturligvis løbende fremover, vil jeg få skabt en masse omtale omkring sitet i medierne, og dette sammen med annoncørenes gode tilbud, vil forhåbentlig gøre DagensKup.dk, til danskernes foretrukne daglige overspringshandling. Selvom jeg på nuværende tidspunkt har det meste af januar booket op med annoncører (det er jo også gratis den første gang;-), så ved jeg, at der sikkert kommer et par blanke dage her de første par måneder - grundet tekniske problemer, manglende omtale, misforståelser etc. Derfor vil jeg tilbyde alle jer aminoer, som har et eller andet produkt eller ydelse, som I er villige til at give et rigtig godt tilbud på, i begrænset antal/periode, at få en dags gratis annoncering på sitet. Da jeg (naturligvis) vil foretrække de store landsdækkende kæder, vil det i de fleste tilfælde blive som "indhopper-Kup". Det vil sige, at jeg kontakter jer der har ytret ønske om at få gratis profilering af jeres specifikke produkt/ydelse en 3-4 dage før, og spørger, om I stadig kan og vil levere det tilbud, som I tidligere har sendt/tilbudt mig og Dagens Kup. Er det tilfældet, så får dit produkt hele opmærksomheden på Dagens Kup på den pågældende dato. For at kunne benytte sig af mit tilbud, skal du/ din virksomhed kunne sige ja til følgende: Ja, mit produkt/ydelse er... 1)af høj kvalitet 2)meget billigt i forhold til den normale udsalgspris 3)tilgængeligt i butikker over hele Danmark /hvis du har en webshop er dette også ok) 4)med fuld returret & pengene tilbage garanti/Dette er naturligvis ikke nemt med konsulentydelser, men det tager vi lige fra tilbud til tilbud. 5)ensbetydende med en besparelse på 30% og minimum 500kr. 6)tids- eller mængdebegrænset - så det er værd at skynde sig;-) 7)kan levere en indbydende "helsides" (ca. 450x450) billedannonce, som sættes ind på sitet som et aktivt link. Den primære målgruppe for Dagens Kups besøgende er alle dem (os;-), der ikke har tid til at bladre en masse tilbudsaviser igennem, eller higer efter at spare en krone på tandpastaen. Det er til dig der vil have muligheden for at gøre et godt køb hurtigt og overskueligt. Du gider måske ikke tjekke alle gratissiderne... men kampagnetilbuden hos SAS og Sony tjekker du i ny og næ. Kan I følge mig? Kom endelig med opklarende spørgsmål, eller læs selv videre på www.DagensKup.dk Hvis du mener, at du har et antal ens produkter, det kunne være fladskærme, rejser, boliger i Spanien, en coaching-time, en fladskærm, en hvad som helst, som ville få folk til at tænke: "Hold da op, sikke et godt tilbud!" ...Så send mig en mail på rgm@dagenskup.dk Det skal i øvrigt lige nævnes, at når annonceringen på Dagens Kup begynder at koste penge, så går 10% af alle annonceindtægterne direkte til SOS-Børnebyerne, som jeg har lavet en støtteaftale med. Sitet er ultraminimalistisk, og dette er helt overlagt. Hele opmærksomheden skal være rettet mod dagens ene annoncørs tiilbud. Det er alene menuen til venstre, bannerlinket til SOS-Bø |
Hej René
God idé, men lige et par spørgsmål,
Hvordan kan man som annoncør måle sin ROI - og hvad gør du ud over at prøve med PR for at få besøgende. Jeg spørger lidt ind til da nettet jo er et massemedie og kræver en hulens masse besøgende før du får nogle op ad stolen til at annoncere på nettet. Det er derfor at affiliate selskaberne eksisterer da annoncører ikke gider netannoncere medmindre at man kan generer flere tusinde unikke hits på ens reklame om dagen.
Jeg spørger af ren interesse da jeg altid er interesseret i at høre hvad hjemmeside ejer gør for at trække trafik ind på siden...