Mangler en partner til et iværksætter projekt. Projektet går ud på, at hjælpe dem som har svært ved at komme igang. I dag findes der mange site som hjælper iværksættere (bl.a. Amino) som allerede er opstarte og igang men der er ingen hjælp at hente til dem som kun går rundt med tankerne. Tænk på hvor mange mennesker det kunne være! Jeg søger en programmør til udvikling af site, en programmør som har forståelse for at der kun generes penge når sitet er færdig. Har arbejde samme med mange programmør som elsker at arbejde på sitet hele tiden og med den baggrund bliver det aldring færdig. (ikke for at fornærme nogen). En person som kan arbejde i sin fritid og kunne sætte en deadline for projektets, som kan overholdes. Det kunne måske være interessant for Amino? :-) Har haft møde med bl.a. vores tidligere økonomi og erhvervsminister samt Kent Kirk (tidligere siddet i Europa parlamentet og folketinget). Flere pressefolk som er villige til at lave mediedækning når sitet er færdig. Der forligger en forretningplan samt budget. /Jacob |
Gratis samarbejdspartner søges til community projekt...
|
Amino er bestemt osse for dem som ikke er startet som iværksættere, men gerne vil have mere viden derom. Og der er masser af hjælp til dem, som gerne vil vide mere. Jeg foreslår at du søger i gamle tråde, og ser på hvor mange indlæg, der ligger med spørgsmål fra nye, og med svar fra etablerede iværksættere. Desuden har Amino, et iværksætter leksikon, som er ved at blive opbygget, og der findes masser af dokumenter som f.eks. forretningsplaner m.m. til inspiration for nye inde i Download sektionen. Ydermere, har Amino ekspertbloggere som delagtiggøre med deres viden og erfaringer, og faldgruber til gavn for nye såvel gamle. Amino er ligeså meget til for dem som er interesseret i iværksætteri, for nystartede og for de garvede. Mvh. Rune.
|
Tilføj mig på Twitter
Hej Rune, Tak for din feedback. Det er korrekt at der findes meget hjælp og expertviden. Jeg har ikke formuleret mig korrekt. Jeg kan ikke komme yderligere ind på hvad det er konceptet går ud på da det så ville være tilgængelig for alle. Men håbet var at komme i dialog her inde og håbe på at finde en partner til projektet. /Jacob |
Ser det er her det nok går galt for dig, hvordan i himlens navn skulle nogen kunne planlægge dette i sin fritid og så give dig en deadline? Mit råd er find dig nogle gode investorer eller træk selv pungen op så du kan bestemme lidt og få den deadline du ønsker. Held og lykke med det /allan |
Det lyder lidt dyrt og er sikker på det vil tag lang tid at lave det. Men start med at lave version 1 af sitet, hvor du KUN har de vigtigste funktioner med og så udvide det med tiden. Hvad med at starte med lave en kravspecifikation. Programmøre bruger den til at programmere udfra, beregne projektets sværhedsgrad osv. Ja kort sagt, programmøre forstår kun kravspcifikationen...-) |
Markedsføringsforum - kom og være med!
Nu hvor du ikke selv besidder egenskaberne som udvikler, så vil jeg foreslå du starter småt. Ellers ender du med at brænde en masse tid af på ingeting. Som feedback også skriver, så ville en kravspek være en god idė. Du er velkommen til at sende dit udkast i en PB til mig, så skal jeg glædeligt gå den igennem og komme med eventuelle kommentarer. Men, hvis din idė er god, hvorfor så ikke gå til amino med den og forsøge, at lave noget sammen med dem? De er trods alt kommet langt allerede og kan have en masse viden du mangler. Og jeg lover dig, at de ikke bare hugger ideen og implementere den uden at inkludere dig. |
Ganske enkelt. Mange som ønsker at være selvstændig starter i deres fritid - jeg siger ikke nogen dato men at hvis programmøren siger en dato forventer jeg den holder - det var det jeg mente med deadline. Og her tager du fejl, der kan komme mange flere selvstændige hvis man kunne hjælpe hinanden. Den hjælp man kan få i Danmark skal man betale for - der er ikke noget der hedder "noget for noget" princippet. /Jacob |