Hej allesammen. Efter en god omgang design, har jeg fået sat dette webdesign sammen. Det skal bruges til min mors nye webshop: ButikMalene.dk. Butikken "findes" allerede, da den ligger på gågaden i Tønder - men nu ville hun også prøve at komme på nettet med en webshop. Produktbillederne skal jeg også tage, og da det ikke er gjort endnu, har jeg fundet nogle "test" billeder på nettet (se credit i bunden) Billederne jeg skal tage, bliver med produktet på en hvid baggrund hvor jeg har fjernet manikingerne, så produktet vil "svæve i luften". Men nok om det. Bannerbilledet er også fundet på nettet, og vil selvfølgelig også blive skiftet ud. Her vil der blive brugt billeder fra diverse brands hun sælger. Jeg tror det var det, jeg havde at sige. Så nu skal I bare komme med alt den hjælp og alle de idéer I har. Jeg lytter gerne. SE DESIGN AF BUTIK MALENE HER. Credit til billederne: De bedste hilsner Nichlas Boysen |
Hejsa.
Rigtig flot design. Jeg kan se at det er en tøjbutik, derfor virker din "produkt-vælger-side" desværre ikke, da du skriver "køb". I en tøjbutik skal man nemlig kunne vælge størrelse og farve, skriv derfor hellere "læs mere"(eller lignende).