Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idéer til Start-Base.dk søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Gode idéer og feedback søges til www.start-base.dk

Alt konstruktiv kritik har interesse, herunder kommentarer til brugervenlighed, indtryk, fejl samt hvad der evt. mangler på siden m.v.

Tusinde tak for Jeres hjælp.

Mvh. Henrik Bilevits

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 13:33

Hi I like the site but it would be nice if you had links to it so you can clik through . maybe a forum would be usefull.

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Skrevet kl. 13:56

Thanks but how do you mean?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:50

Super dejlig side tillykke med den Smile

Jeg synes simpelt siden er så dejlige i iværksætter ånd med gode relevante informationer ,derved vil jeg gerne abonner når der sker noget nyt på siden , med kunne ikke se nogle feed eller rss på siden derved kan jeg ikke abonner på dine nyheder på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Skrevet kl. 11:15

Tusinde tak Mikael,

Du har helt ret med feed eller rss, det skal jeg nok få set på.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 11:24

Hej Henrik !!!

Jeg synes siden er rigtig fed og med en masse nyttige programmer og ressourcer jeg ville ønske jeg havde haft kendskab til da jeg startede op. Altså mener jeg at siden i den grad skaber værdi.

Jeg fandt lige det telefonsystem jeg har søgt efter længe, og det skal du have tak for !

Og så er det hele sat super nemt op, venstre side menuen er sorteret logisk. Designet er enkelt, men ikke grimt !

Er der tale om uvildige informationer således at din eneste indtægt på siden er reklameindtægter (adsense) ?

Jeg synes ikke det fremgår tydeligt nok hvorvidt der er tale om dit eget revisionsfirma du promoverer eller om siden er uvildig som man kunne formode fordi der er mange forskellige leverandører af de forskellige andre ressourcer.

Hvis du er villig til at tilføje flere revisionsfirmaer på siden, således at der ikke kun er tale om selvpromovering i denne afdeling, så er det ikke længere værd at nævne, men er der tale om dit eget synes jeg det er en god ide. I første tilfælde vil jeg da meget gerne have et link fra så godt et website ! :-)

Kan du have en super søndag.

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Skrevet kl. 14:02

Hej Jørgen,

Tak for de flotte ord.

Siden indeholder kun uvildige informationer anbefalet af sidens gæster, den eneste indtægt der er på siden er adsense. 

Hvis der er en gæst på Start-Base der ønsker at anbefale et revisionsfirma som tilbyder uforpligtende online tilbud på deres hjemmeside, kommer det revisionsfirma selvfølgelig også med på siden. 

Super søndag til dig også. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)