Hej Henrik !!!
Jeg synes siden er rigtig fed og med en masse nyttige programmer og ressourcer jeg ville ønske jeg havde haft kendskab til da jeg startede op. Altså mener jeg at siden i den grad skaber værdi.
Jeg fandt lige det telefonsystem jeg har søgt efter længe, og det skal du have tak for !
Og så er det hele sat super nemt op, venstre side menuen er sorteret logisk. Designet er enkelt, men ikke grimt !
Er der tale om uvildige informationer således at din eneste indtægt på siden er reklameindtægter (adsense) ?
Jeg synes ikke det fremgår tydeligt nok hvorvidt der er tale om dit eget revisionsfirma du promoverer eller om siden er uvildig som man kunne formode fordi der er mange forskellige leverandører af de forskellige andre ressourcer.
Hvis du er villig til at tilføje flere revisionsfirmaer på siden, således at der ikke kun er tale om selvpromovering i denne afdeling, så er det ikke længere værd at nævne, men er der tale om dit eget synes jeg det er en god ide. I første tilfælde vil jeg da meget gerne have et link fra så godt et website ! :-)
Kan du have en super søndag.