Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billeder sidder perfekt i IE men helt galt i Firefox

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 03:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret - latterlig var nok ikke det rette ord at bruge :)

Har forsøgt at indsætte den kode i starten men jeg kommer ud med lige så mange errors (426) i w3.org - til gengæld går antallet af warnings ned fra 9 til 7. Det er jo komplet håbløst...

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 07:16

minus25:

Jeg er ikke Firefox fan - ja ikke engang bruger, men mange af de besøgende er tilsyneladende Firefox brugere afslører Google Analytics. Derfor er man jo nødt til at gøre noget for dem også :)

Alle browser bliver faktisk udviklet på W3C standarden på nær IE (internet eksplorer)  Fire Fox er faktisk den browser som ligger tættest på standarden så måske du skulle overveje din browser igen.

Jeg vil give de andre ret din kode er virkelig dårlig du mangler en del ting for at den vil spille, jeg vil anbefale dig at søge professionelt hjælp hvis din side er vigtig for dig.

/allan

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 07:44

minus25:
Det er jo komplet håbløst...

Ja når man laver sin side igennem one.com kan det virke håbløst, det svare lidt til at køre bil med bind for øjnene ;)

En anden ting jeg har opdaget er din engelske side, den fungere kun på en side når man klikke de forskellige links kommer man til den Danske side. dette skal også nok kikks på ;)

/allan

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)