Jeg har igennem længere tid haft en lille drøm om at prøve noget affiliate marketing, dog har jeg ikke den helt store viden om emnet endnu, men jeg vil meget gerne lære en masse om det.
Det jeg søger, er en partner der i forvejen har en del erfaring indenfor affiliate i dk og måske andre lande, som har tiden og lysten til at arbejde sammen med en nybegynder, jeg er normalt hurtigt til at lære fra mig
Jeg er villig til at lægge et stort og seriøst stykke arbejde i dette projekt, og det vil forhåbentlig med tiden give et rimeligt udbytte til os begge to.
Hvad der skal laves og hvordan det skal gøres, kan vi altid blive enige om
Takker på forhånd
Med venlig hilsen
Kasper Skovhøj Dinsen
kasperdinsen @ gmail.com - uden mellemrum (prøver at undgå spamrobotter)
Jeg er ikke ekspert på området med affiliate, men du skal være velkommen til af kontakte mig, jeg har en del gode blogs og råd til dig. Jeg kan også anbefale, hvis du ikke er i gang, og benytte aminos kategorier inden for emnet.
Jeg forstår dog ikke helt hvorfor en dygtig og kompetent person, som allerede har en sund indkomst på affiliate skal dele dette med dig? - Kan du tilbyde med noget i et partnerskab udover og ''misbruge'' en evt. partners viden?.
Uanset hvad, så synes jeg du SELV skal kaste dig ud i det. Start f.eks. med og leje lidt på facebook, det kan give et enormt godt indblik i netop det her affiliate. Jeg hjælper gerne med de råd og erfaringer jeg nu har.
Du kan også læse lidt med på min blog, hvor jeg snart kommer ind om netop affiliate