Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forbrugsstyring til Netværksprinter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino.

Vi er to virksomheder der deles om en farvelaser-printer.

Vi bruger toner for 15.000kr om året vil jeg tro, og det er vigtigt for os at betale den rigtige andel af forbrugsomkostningerne hver især.

Jeg tænkte der måske var et smart program der kunne tælle sider så vi kunne få den rigtige fordelingsnøgle.

På forhånd tak.

VH Jørgen Olsen

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ring til, http://www.euroform.dk jeg ved ikke om du kan købe direkte hos dem eller om du blir henvist tll en forhandler, men de har ihvertfald den løsning du søger :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:21

Du får ikke helt den rigtige fordeling med sidetal.

Hvis du oftest printer breve ud i S/H og din partner printer helsides farveprint, vil han bruge en uforholdsmæssig stor del af toneren. 

Jeg tror dog det bliver en udfordring at finde et produkt, der kan svare sig for jer, hvis vi kun taler 15.000 kroner om året. Der skal ikke meget til før det tager ret mange år at tjene det hjem igen.

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 22:28

Tror det bliver nødvendigt at sætte en lille PC op som print server, ellers kan jeg ikke lige se hvordan man ellers kan tælle sider uden at skulle installere noget på de enkelte PCere.

Tjek her f.eks. : http://www.papercut.com/products/free_software/print_logger/

Tror der findes en del gratis software der kan bruges til at holde styr på hvem der printer og om det er farve eller ej.

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)