Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er de bedste programmører?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

vjm1101:
Jeg leder efter nogen, som er dygtige til at programmere. Det er et socialt online projekt.

Det vil sige en hjemmeside? Så skal du nok have fat i en der har forstand på PHP eller .NET. Hvis budgettet er under 100.000 kroner, svinder det lidt ind med valgmulighederne - men hvad har du afsat prismæssigt?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Vincent

Vi kan nok godt gå for, at være nogle af de bedre til webprogrammering. Vi har stortset alle over 10 års erfaring med webprogrammering, det teoristisk er der også styr på de fleste af os (3) er Civil Ingeniører fra DTU. Og en 4. er igang.

Vores referencer inkluderer Lufthavnen, BRFKredit, DFDS, KMD, BankInvest, PKA etc. nogle af landet største virksomheder IT-mæssigt. Derudover har vi også arbejdet for nogle af de mindste.

Vi har relativt travlt, så i tilfælde af at du ønsker at vi skal lave dit projekt, vil der gå noget tid før vi kan gå igang.

Hvis du er interesset i at høre mere, er du velkommen til at skrive til mig på plu(at)cloudsprout.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag kontakt til IBM. Jeg tror at de har nogle af Danmarks bedste programmører.

Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg regner med, at jeg vil diske op med omkring 200.000. (Jeg får det af en investor). Så hvad er mine muligheder i forhold til programmører? Hvem er de bedste? IBM? Jeg vil høre mig ad der, tak. 

 

Lundsby, hvor lang tid er lang tid? Jeg vil da gerne se, om I kunne være de rette for opgaven. Men jeg har en del dialoger kørende pt. så intet er sikkert. 

 

Tak for svarene.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm... ikke at IBM er dårlige, men hvorfor er det lige de er de bedste? - bare nysgerrig på hvad der bringer dem op i den kategori?

Alt afhængig af hvilket hjørne af IBM samarbejdermed, så er 200K nok ikke et budget som de bukker sig ret langt efter. Men om opgaven kan løses indenfor dette budget... pas!

Go jagt på den "bedste programmør", der har været en række tråde, om hvad der kendetegner en sådan... og som alt andet... "it depends....."

/Almulimann

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

vjm1101:
Så hvad er mine muligheder i forhold til programmører? Hvem er de bedste?

Prøv at forhør dig hos WebDanmark.com, de har nogle rigtig gode referencer.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vincent

Der vil gå 2-3 måneder, før vi kan starte på din opgave. Så hvis du har en stram deadline, så er vi nok ikke den rigtige partner. Men hvis du kan leve med at hvornår vi kan, så er du meget velkommen til skrive mig en mail på plu(at)cloudsprout.dk.

Lige et råd: Med et budget på 200K er det vigtigt, at du prøver at involverer så få folk som muligt, selvfølgeligt skal du ikke sætte gartneren til at lave mad, men hvis du har flere på samme arbejdsområde f.eks. programmering, koster det en god del ekstra i ineffektivitet.

Du slipper nok ikke udenom en programmør og en designer (hvis du ikke allerede har), men lad for gud skyld vær med at involverer flere programmører, det er spild af penge.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)