Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bruger jeg bedst "ekstra-domæner" i forhold til google?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hjemmeside A som er min "hovedside"

Jeg har derudover domænerne B, C og D som peger på A

Spm. 1.
Vil det give mig et bedre resultat i forhold til google hvis jeg på domænerne B, C og D lægger et link med en god anker tekst som er beskrivende for domæne A - som den besøgende så aktivt skal klikke på for at komme til A?

Så får jeg jo 3 gode indgående links til A fra 3 relevante domæne navne (domnærne B, C og D indeholder min "ydelse" i navnet)

Spm 2.
Er det i så fald et problem at domænerne B, C og D ikke indeholder tekst som sådan ud over linket til A?

Spm 3.
Burde jeg i virkeligheden få lavet 3 gode artikler om "ydelsen" som A leverer - og placere disse på henholdsvis B, C og D med en masse dejlige links til A i artiklerne?

Takker og bukker på forhånd!Smile

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Skrevet kl. 15:21

Jeg kan lige uddybe, at som det er pt. peger domænerne B, C og D på A

Så egentlig vil jeg bare vide om det ER det mest hensigtsmæssige, eller om jeg vil hente mere ved at bruge de "ekstra-domæner" på en anden måde...Smile

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 15:24

Chano:
Vil det give mig et bedre resultat i forhold til google hvis jeg på domænerne B, C og D lægger et link med en god anker tekst som er beskrivende for domæne A - som den besøgende så aktivt skal klikke på for at komme til A?

Ja
Chano:
Er det i så fald et problem at domænerne B, C og D ikke indeholder tekst som sådan ud over linket til A?
.Ja, også et problem - hvorfor ikke placere noget indhold
Chano:
Burde jeg i virkeligheden få lavet 3 gode artikler om "ydelsen" som A leverer - og placere disse på henholdsvis B, C og D med en masse dejlige links til A i artiklerne?
?
En god mulighed :)

.

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Skrevet kl. 19:38

Tak Jonathan...Yes

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:05

Hvis du vil bruge tre ekstradomæner på den måde, bør du sikre dig, at der ligger noget brugbart og unikt indhold på hvert af de andre domæner. Altså en egen vinkel på dit hovedemne på hvert af de tre ekstra domæner. (Handler dit hoveddomæne om havenisser, kan de andre handle om træhavenisser, om hvordan man maler sin havenisser og om hvordan man får den bedste pris for sin brugte havenisse).

Og så ellers overveje nøje, om du måske ikke vil være bedre stillet ved at bruge den samme tid på at skrive ekstra indhold til dit hoveddomæne i stedet. (Det er ikke et spm, der findes et entydigt svar på, men overvej det i hvert fald).

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Skrevet kl. 20:23

Frank Hellerup Madsen:

Og så ellers overveje nøje, om du måske ikke vil være bedre stillet ved at bruge den samme tid på at skrive ekstra indhold til dit hoveddomæne i stedet. (Det er ikke et spm, der findes et entydigt svar på, men overvej det i hvert fald).

Ja hvis bare der fandtes et entydigt svar på om det vil give et bedre resultat at skrive indhold på mine "ekstra-domæner" og så linke til min hovedside, eller om jeg hellere skal bruge krudtet på at få mere indhold på hovedsiden istedet...Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)