Kærer aminoer. Julen er over os, og det gør mig i gavehumør. I min fritid bygger jeg hjemmesider til både private og erhverv. Står du og mangler et site til dit nystartede firma, eller bare til dig selv privat, så er løsningen her. Tilbud 1: Hjemmeside med alle de sider du har brug for, inkl kontakt form, links, login form. 500,- Kr. Moduler: - Fotoalbum: 500,- kr - Fotoalbum (flash) 700,- kr - Gæstebog: 300,- kr - Forum: 600,- kr - Community profiler: 1000,- kr - Flash header (se www.carlssonbooking.dk eller www.vinding-jersild.dk) 800,- - Nyhedsbrev: 400,- kr - Kalender: 800,- kr - Webshop 5000,- kr Har du andre behov, så er du mere end velkommen til at kontakte mig med en uddybende beskrivelse af dine behov for et site, og jeg skal nok finde en løsning til dig. Da jeg bruger min fritid på at lave disse sites, så skal der påregnes en leveringstid fra 2 uger til 2 måneder. Er det større community sites, så skal der påregnes en leveringstid på op til et år. Du får fuld adgang til sitet, samt en manual til hvordan du bruger sitet, så du på den måde selv kan ligge flere sider ind, indsætte og rette tekst og billeder. Jeg har pt gang i 2 projektor, så derfor har jeg igen ledige tider før februar. Referenceliste: www.bikerzonen.com (under opbygning) www.vinding-jersild.dk (under opbygning) Med venlig hilsen René |
Hej "Dif" 

Det tilbud vil jeg godt høre nærmere om...
Skriv eller ring venligst;
Tlf. 6166 1069
Mvh.
Michael