Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webshop skal vi vælge?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have lavet en webshop med salg af forskellige reservedele. Er der nogen som kan anbefale en webshop? Har tænkt lidt på Golden Planet. Vil gerne høre om der er gode eller dårlige erfaringer med den.
Det skal også være en webshop til en rimelig pris.

Tilmeldt 31. May 09
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 12:51

Prøv at tage kontakt til Powerhosting. De laver webshops i Magento.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 13:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dorte Pedersen:
Har tænkt lidt på Golden Planet

Så vidt jeg ved så er Golden Planet baseret på et Open Source produkt der hedder osCommerce.

Det kan være meget godt. Bare du er klar over hvilke muligheder der ligger i det.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 13:23

Singularity:

Dorte Pedersen:
Har tænkt lidt på Golden Planet

Så vidt jeg ved så er Golden Planet baseret på et Open Source produkt der hedder osCommerce.

Det kan være meget godt. Bare du er klar over hvilke muligheder der ligger i det.

eller hvilke muligheder der IKKE ligger i det :)

Jeg har indtil videre været meget tilfreds med magento, men det kræver teknisk snilde.

Magento systemet kan godt være lidt tungt, så husk at brug et hurtigt webhotel

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:27

Jeg har jo dagligt stor glæde af Shopify, som jeg altid anbefaler på det varmeste.

Både fairtime.dk og nitecore-led.dk er Shopify shops, blot med hvert sit design ovenpå.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:35

Hej Dorte,

Jeg er igang med udvikling og færdiggørelsen af webshop for en kunde.
- Webshoppen er: WP-Commerce.

Jeg har kun oplevet gode ting med WP-commerce, og så synes jeg det er lækkert, at den arbejder sammen med wordpress (Blog-system).

Du skal være velkommen til at få en snak om dine ønsker og behov på: 40 60 62 23.

Jeg fremsender derefter, et uforpligtende tilbud pr. mail / eller post, hvis dette ønskes.

Hav en god dag Smile

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:14

Som system vil jeg anbefale Magento. Det er gratis at bruge, så "rimelig pris" er jo dækket ind.

Skal du have design og opsætning osv. kan vi klare det for 9.995,- inkl. første års hosting og betalingsgateway.

Mere her: http://getashop.dk/

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:03

Hej Dorte

Jeg er kon-kollega til Golden Planet, og jeg har egentligt ikke hørt noget dårligt om dem. Mit umildbare indtryk er, at de er dygtige til det de laver. Jeg mener faktisk jeg har hørt godt om deres support!

Hvis du overveje andre veje end GP, så vil vi meget gerne tages i betragtning. Vores service ligner i høj grad Golden Planets, hvor du for en telefonsupport og vi tager det tekniske ansvar for at tingene spiller.

Den letteste og billigste måde, at få en shop hos os, er at købe en designpakke så laver vi designet og opsætter din shop, så "bare" skal bekymre dig om at oprette produkter, skrive profiltekster etc.

En designpakke koster 6.000 kr. og inkl. udgifter til hosting og en såkaldt gateway for hele 1. år.

Du kan se mere på http://www.cloudsprout.dk og http://www.easyflow.dk

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 22:08

Nils Pedersen:

Hej Dorte,

Jeg er igang med udvikling og færdiggørelsen af webshop for en kunde.
- Webshoppen er: WP-Commerce.

Jeg har kun oplevet gode ting med WP-commerce, og så synes jeg det er lækkert, at den arbejder sammen med wordpress (Blog-system).

Du snakker jo sort mester?

Outdated links og forkert navngivning?

Der er tale om Wordpress E-Commerce der er et plugin til Wordpress. Det omtalte plugin arbejder som sådan ikke sammen med WP, men lægger sig derimod nærmere ovenpå.

DOG bliver dette bedre med version 3.8 der er så godt som færdig (vi kører beta 2 og 3 i disse dage).

Systemet har i den grad sine begrænsninger, men omvendt er Wordpress lækkert at arbejde med som grundsten.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:07

Hej Krkli,

Det beklager jeg.
Det er korrekt at Wordpress E-commerce, er et plugin - Hvem skulle det ellers arbejde sammen med, hvis ikke det "som sådan arbejder sammen med Wordpress" ?Surprise

- Ser frem til opdateringerne ;)

Jeg har ikke oplevet disse begrænsninger endnu og har som sagt kun gode oplevelser med det plugin
PS. krkli - Outdatet links, hvad mener du ?

==================================

- Hej Dorte, beklager det var ikke meningen det skulle gå ud over din tråd.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)