Jeg skal have lavet en webshop med salg af forskellige reservedele. Er der nogen som kan anbefale en webshop? Har tænkt lidt på Golden Planet. Vil gerne høre om der er gode eller dårlige erfaringer med den. Det skal også være en webshop til en rimelig pris.
Jeg er kon-kollega til Golden Planet, og jeg har egentligt ikke hørt noget dårligt om dem. Mit umildbare indtryk er, at de er dygtige til det de laver. Jeg mener faktisk jeg har hørt godt om deres support!
Hvis du overveje andre veje end GP, så vil vi meget gerne tages i betragtning. Vores service ligner i høj grad Golden Planets, hvor du for en telefonsupport og vi tager det tekniske ansvar for at tingene spiller.
Den letteste og billigste måde, at få en shop hos os, er at købe en designpakke så laver vi designet og opsætter din shop, så "bare" skal bekymre dig om at oprette produkter, skrive profiltekster etc.
En designpakke koster 6.000 kr. og inkl. udgifter til hosting og en såkaldt gateway for hele 1. år.
Der er tale om Wordpress E-Commerce der er et plugin til Wordpress. Det omtalte plugin arbejder som sådan ikke sammen med WP, men lægger sig derimod nærmere ovenpå.
DOG bliver dette bedre med version 3.8 der er så godt som færdig (vi kører beta 2 og 3 i disse dage).
Systemet har i den grad sine begrænsninger, men omvendt er Wordpress lækkert at arbejde med som grundsten.
Det beklager jeg. Det er korrekt at Wordpress E-commerce, er et plugin - Hvem skulle det ellers arbejde sammen med, hvis ikke det "som sådan arbejder sammen med Wordpress" ?
- Ser frem til opdateringerne ;)
Jeg har ikke oplevet disse begrænsninger endnu og har som sagt kun gode oplevelser med det plugin PS. krkli - Outdatet links, hvad mener du ?
==================================
- Hej Dorte, beklager det var ikke meningen det skulle gå ud over din tråd.