Alternativt så hav en maskine derhjemme .. og lad den køre hele dagen, fyld vognen og bring dem ud ... mens du bringer ud laver maskinen en ny portion.
Jeg tror ikke det kommer til at give mening at lave dem på farten ... som jeg sagde med vand, så skal du jo have vand med ... det er ca. halvdelen af din last der ryger til vand, derudover fylder / vejer selve maskinen også. Du kommer lyn-hurtigt op på at du skal ud med stort kørekort, så hedder det pludselig en lastbil.
Og jeg er stadig i tvivl om sundhedsmyndighederne vil godkende det :)
Hej Mikkel, det lyder som en god ide, enten har købe dem igennem den side du foreslog, eller have en maskine der hjemme, hvor hvor for man fat en sådan en maskine der kan producerer mellem 25-100 kg pr. dag.
Har kun fundet nogle der kan klare 10 kg over flere timer.
det lyder som en god ide, enten har købe dem igennem den side du foreslog,
Så vidt jeg husker så ejer hans far en is-maskine-fabrik .. så han kan sikkert også hooke dig op med en maskine ... med mindre selvfølgelig du vil konkurrere direkte med ham, kender ikke dit koncept jo. :o)
det lyder som en god ide, enten har købe dem igennem den side du foreslog,
Så vidt jeg husker så ejer hans far en is-maskine-fabrik .. så han kan sikkert også hooke dig op med en maskine ... med mindre selvfølgelig du vil konkurrere direkte med ham, kender ikke dit koncept jo. :o)
Jeg har fundet på lidt af hvert nu når man ikke rigtigt har noget fast arbejde lige pt. inden for kørsel,
Kom jeg på denne ide som jeg sider og ruder lidt rundt med, om det kan betale sig, at investerer i bil og invetar med mere.
Men jeg kontakter i hver fald vedkommende her en af dagene