Jeg står og skal starte et lille smedefirma op her i det nye år, og skal have lavet en hjemmeside og brochure jeg kan sende til kunder... Hjemmesiden skal består af en forside, en side med maskinoversigt og en kontaktside og man skal kunne vælge dansk og svensk. Brochuren skal være en lille overskuelig en og i 500 eksemplar.
Vi skal hedde ScanSteel, og mangler også et logo, der skal gå igen på brevpapir, fakturaer, hjemmeside, brochure osv.
Har I et godt tilbud på noget af det eller hele pakken, så lad mig høre fra Jer!
Sikken en masse svar og tilbud du skal igennem ...din stakkel.
I stedet for at skrive løs om hvor dygtige vi er og hvor frygtelige gode priser vi har, vil jeg invitere dig til et smut omkrng vores hjemmesidewww.BARON-COMPANY.dk. Der kan du i første omgang få en fornemmelse af hvem vi er og hvad vi duer til. Mener du vi kan hjælpe dig, så smid mig en mail så skal jeg nok regne dig en hurtig og fair pris til din hjemmeside og brochuren. Vil du også have designet logo, brevpapir mv ?
Vi har ikke mulighed for at gå i gang med tingene før den 4.1.2007 - blot så du ved det.