Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online konkurrencer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

Jeg overvejer at investerer i en online konkurrence, for derigennem at øge kendskabsgraden til mit produkt og få en bunke personer, jeg kan sende mindst et tilbud ud til.

Jeg importerer og sælger pilleovne, og vil tilbyde en pilleovn i konkurrencen, den repræsenterer en værdi omkring 20.000 kr, så der er tale om en stor premie.

En af mine venner har lavet en lignende konkurrence på DBA.dk og har fået over 6000 adresser. Det var møbler og er måske mere passende for dba.dk end mine pilleovne vil gøre.

Er der nogen, der kan anbefale virksomheder, der kan forestå sådanne konkurrencer i forskellige medier, så jeg kan undersøge om der er bedre medier for mig end dba.dk.

er der nogen der har erfarringer med konkurrencer online, de vil dele?

Mvh

Jesper Holmgaard

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 21:40
Det er slet slet ikke nødvendig med så stor præmie. Du kan opsamle leads til omkring 2,00 kr. pr. stk. hos f.eks forbrugertilbud.dk eller forbrugerliv.dk -  vi har opsamlet rigtige mange adresser ved blot at give gavekort på 1000 kr. De eneste der tjener på den store præmie er mediet...de behøver nemlig kun få annoncer og meget kort tid for at opsamle mange leads når præmien er så stor.
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 07:40
Heine,

Interessant vinkel den med en for stor premie. Mediet skal selvfølgelig arbejde lidt for deres penge, så hvis jeg tilbyder en meget flot premie, burde jeg jo få konkurrencen/ reklamen til en god pris.

Til din forretning er et gavekort indlysende, jeg handler kun med pilleovne og kan selvfølgelig bare tilbyde et gavekort til hvilken som helst forretning, men jeg vil gerne have en premie, der får folk, som er interesseret i mine varer til at deltage i konkurrencen.Måske skal jeg finde en alternativ til en pilleovn, som stadig har samme interesse, men bare billigere.

2 kr pr leads lyder fornuftigt, det er også det jeg forventer at skulle betale.

Jeg er ikke istand til at selv at opsamle leads, så dette skal leverendøren af konkurrencen stå for.

Har du selv lavet dine konkurrencer eller laver mediet dem for dig?

mvh

jesper 

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 09:31
Mediet står altid for at designe konkurrencen grafisk når vi laver noget......jeg ved godt at du gerne vil have en masse opmærksomhed og derfor vil give en ovn til 20.000 væk - MEN HELE INTERNETTET ER VED AT DRUKNE I KONKURRENCER - Har i dag fået nyhedsbrev med Bilka konkurrence - Vind gavekort til Bilka på 14.000 kr.

Jeg havde samme tankegang som dig da vi startede - store præmier = masser af opmærksomhed - men NEJ - du skal op i en kæmpe kæmpe præmie for at det virkeliger batter noget....du bestemmer selv!

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 09:45
Vi udlodder normalt gevinster via EDBPRISER og det er 100% gratis

Nu er Edbpriser nok ikke lige det sted du skal annoncere, men der er garanteret mange andre steder.

Vi kører også konkurrencer på DBA og normalt får vi mellem 5000-10000 mails på 3-4 uger. Her koster det ca. 5000,00 for en konkurrence der løber i en måned.

Det har vist sig at for vores vedkommende er konkurrencer en rigtig god måde at få kunder på.

En ting er at du kan sende nyhedsmails til deltagerne, men vores erfaring og statistikker viser at de folk der deltager i konkurrencerne mange gange køber vores varer, måske ikke lige med det samme.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)