Jeg så endnu engang her i aftes endnu en debat der var ved at køre af sporet grundet disse minus point .http://www.amino.dk/forums/t/97079.aspx?PageIndex=2#641041
jeg forstå godt nogle gange man spørger sig selv hvorfor minus , nu er man dog så heldig at have amino.dk plus og kan se hvem giver minus og over halvdelen jeg får er fra de samme personer , så ved godt de giver grundet andre ting end det er et dårlig indlæg .
Med tror folk vil give bedre karakter både plusser og minusser vis man skulle skrive en lille kommentar hvorfor den afgivet karakterer , for der vil komme langt flere middel karakter og flere 2 , 3 , 4 stjerner i stedet for nu der gives kun enten 1 stjerne eller 5 stjerner , da der kun gives disse 2 karakter har dette stjerne system spillet fallit , mener jeg det er.
Jeg tror dog også tit folk giver denne karakter af ren dovn skab , for nu slipper du at deltage i debatten , med får bare ikke lige sagt lige hvorfor det er et dårligt eller godt indlæg , med du har reelt deltaget i debatten uden at tilføje den indhold., ved at afgive disse point
Kom frem med jeres mening i debatten med jeres meninger end dette nogle gange plus og minus halløj , som tit intet kan bruges til.
Konklusion må være der kommer en tilføjelse at man skal skrive en lille mini kommentar i et felt når der afgives et point ,
kunne være god skik at man af sig selv skrev en kommentar hvorfor dette point , med jeg tror reelt ikke dette kan lade sig gøre , da der tit er andre grunde til disse point afgives end de er super god eller super dårlige indlæg.
Jeg håber virkelige folk begynder at skrive om noget andet i en debat end dette minus point , for det er normalt minus point der går folk på nerver .
vi skal debatter om hvordan vi bliver bedre iværksætter , mener jeg og det burde være det vi skrev om
|
Kan kun give dit ret michael