Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

amino.dk debat minus og plus point

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg så endnu engang her i aftes endnu en debat der var ved at køre af sporet grundet disse minus point .http://www.amino.dk/forums/t/97079.aspx?PageIndex=2#641041

jeg forstå godt nogle gange man spørger sig selv hvorfor minus , nu er man dog så heldig at have amino.dk plus og kan se hvem giver minus og over halvdelen jeg får er fra de samme personer , så ved godt de giver grundet andre ting end det er et dårlig indlæg .

Med tror folk vil give bedre karakter både plusser og minusser vis man skulle skrive en lille kommentar hvorfor den afgivet karakterer , for der vil komme langt flere middel karakter og flere 2 , 3 , 4 stjerner i stedet for nu der gives kun enten 1 stjerne eller 5 stjerner , da der kun gives disse 2 karakter har dette stjerne system spillet fallit , mener jeg det er.

Jeg tror dog også tit folk giver denne karakter af ren dovn skab , for nu slipper du at deltage i debatten , med får bare ikke lige sagt lige hvorfor det er et dårligt eller godt indlæg , med du har reelt deltaget i debatten uden at tilføje den indhold., ved at afgive disse point

Kom frem med jeres mening i debatten med jeres meninger end dette nogle gange plus og minus halløj , som tit intet kan bruges til.

Konklusion må være der kommer en tilføjelse at man skal skrive en lille mini kommentar i et felt når der afgives et point ,

kunne være god skik at man af sig selv skrev en kommentar hvorfor dette point , med jeg tror reelt ikke dette kan lade sig gøre , da der tit er andre grunde til disse point afgives end de er super god eller super dårlige indlæg.

Jeg håber virkelige folk begynder at skrive om noget andet i en debat end dette minus point , for det  er normalt  minus point der går folk på nerver . 

vi skal debatter om hvordan vi bliver bedre iværksætter , mener jeg og det burde være det vi skrev om

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:27

Kan kun give dit ret michael

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 00:33

Super emne og bringe på banen michael!

Hvis du spørg mig, så ser jeg et stort problem ved de her stjerner.

Der er flere som måske ser sig sure på hinanden, ikke synes godt om personen eller hvad fanden ved jeg. Det er der så nogen personer der ikke selv kan styre, og derved skyder de bare ukontrolleret rundt med de her herlige stjerner. Det er set flere gange, desværre.

I aften er det også set at en person fik 1 stjerne fordi han ikke staver så godt, han er ganske enkelt ordblind, det er da for langt ude! - Og sådan kunne jeg blive ved.

Se det her stjernesystemt giver altså flere sure hoveder, end det giver glade.. Selvfølgelig er det rart og få et skulderklap, når man har lavet et godt inlæg, og så se der står 5 stjerner.

Løsningen er hvis du spørg mig og fjerne det! - Eller finde en mere holdbar løsning.

Beklager hvis jeg har formuleret mig skidt, jeg bør ligge og sove nuBig Smile

Handel med varepartier via Trademen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)