Hej Amino'er :) Dejlig side, med mange brugbare oplysninger. Jeg har tænkt på at åbne en webshop, men ville gerne lige først have svar på et hurtigt spørgsmål. Vil jeg kunne holde en webshop kørende med max 3 timers arbejde om dagen?(Dog med lidt ekstra timer i opstartsfasen) Grunden til max 3 timer, er da jeg d. 16 begynder på gymnasiet, og jeg stadig i en alder af 15, skal have tid til lektier, venner og hvad der nu ellers hører med :)
|
Hej Christian
Jeg tænker det er lige lovlig optimistisk at drive en webshop seriøst ved at bruge 3 timer om dagen.
Jeg ved godt du skriver med lidt ekstra timer i starten, men hvor længe løber starten? Min erfaring siger mig, der altid er et eller andet - der skal eller kan laves bedre.
Det spiller også ind hvor meget du har tænkt dig at lave selv og hvad du vil betale dig fra? f.eks. SEO, Adwords osv.
Måske var det en ide at finde en makker eller 2 og så lave shoppen sammen - på den måde kunne i deles om arbejdsopgaverne - Så er der da 9 timer om dagen i stedet for 3 ;o)