Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bolig søges i KBH/ Århus/ Helsingør

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Feb 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Landet ligger sådan at jeg har valgt at lede efter det bedste tilbud på en lejlighed i enten Århus, Helsingør eller København, og vil i den forbindelse høre om der er nogen herinde, der kender nogen, der kender nogen?

Umiddelbart vil jeg ikke smide mere end 5000.- afsted om måneden, boligen skal være stor nok til at retfærdiggøre prisen og være i nogenlunde stand. - Indflytning skal gerne finde sted d. 1 september eller d 1. oktober.

Så er der nogen der har hørt om noget, kender nogen der køber og udlejer boliger, eller selv har noget til leje - så send et svar i tråden, på privat besked eller til av.alexander ((¤)) gmail.com :-)

På forhånd tak,

Alexander Valeur

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 15:28

Jeg er i præcis i samme situation som dig, dog kun i KBH.

Håber det er i orden at jeg lige rækker hånden op her i tråden, ellers siger du bare til :) 

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Tilmeldt 12. Dec 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 10:55

hvor stor en lejlighed taler vi om her? I kbh er det umuligt at finde en ordentlig hybeil til 5000kr  Jeg har selv ledt og ledt og har intet fundet. Meld jer ind i boligforeninger, så er der mulighed for at der dukker noget op, eller hold øje emd boligportalen. Det er mit bedste bud.

God dag til jer ;-)

Mvh

Per

Fra Århus
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 46
Fra  Vsual Skrevet kl. 13:37

Jeg har de sidste 4 måneder været på udkig efter en lejlighed i Århus, og med mindre du kender en som kender en, så skal du være mere end hurtig for at finde en lejlighed til 5000kr.

Hvis du vil bo uden for centrum, er det muligt, men I centrum bliver det svært.

Jeg meldte mig ind på boligportal.dk, men lejlighederne som lever op til min standard bliver jo udlejet lige så hurtigt som de kommer ind. Desværre :(

Ring til nogle revisorer og hør om de bestyrer nogle lejligheder, det er dem som har de billige, pæne lejligheder  som ikke bliver lagt ud på bolig udlejningssider. Nu har jeg desværre ikke nummeret på ham mere, men jeg kom i kontakt med en revisor som have nogle lejligheder, og der stod ingen i kø. Så mit bud vil være at ringe rundt :)

Jeg gad så ikke vente mere, og købte en lejlighed istedet. 0:-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)